Nor Ostberg využije k přípravě na Rally Finland soutěž v Estonsku.
Už se stává pravidlem, že posádky účastnící se Rally Finland navštěvují Rally Estonia. Tak tomu bude i 21. července, kdy na Rally Estonia zavítá také Mads Ostberg s Fiestou RS WRC. Soutěž poskytuje velmi podobné podmínky, jako budou ve Finsku, při finské rally. Účast na této soutěži bude ostrým testováním a nastavováním jejich Fiesty.
Ostberg bude chtít navázat na svůj zatím nejlepší výsledek na šotolině, což bylo čtvrté místo na Rally Acropolis v Řecku.
Mads k tomu říká "Loni se nám v Estonsku velice líbilo. Rychlostní zkoušky byly pěkné, velmi se nám líbila i organizace. Podmínky byly taky super a proto se nám zde podařilo vyhrát," konstatuje Mads
Zajímavostí je, že Mads absolvoval s vozem Tesla Roadster, Zero Rally Norway, což je soutěž určená pro auta s nulovými nebo nízkými emisemi. Spolujezdce mu dělala jeho přítelkyně Veronica Engan. "Soutěž jsme si užili a Veronica byla skvělá a osvědčila se na sedadle spolujezdce. Tyto skutečnosti jsme proměnili ve vítězství." říká Mads Více informací o Zero Rally Norway naleznete ZDE
Podle neoficiálních informací je také možné, že Madse uvidíme už zanedlouho při Rally Bohemia s Fiestou RRC.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.