Nor Ostberg využije k přípravě na Rally Finland soutěž v Estonsku.
Už se stává pravidlem, že posádky účastnící se Rally Finland navštěvují Rally Estonia. Tak tomu bude i 21. července, kdy na Rally Estonia zavítá také Mads Ostberg s Fiestou RS WRC. Soutěž poskytuje velmi podobné podmínky, jako budou ve Finsku, při finské rally. Účast na této soutěži bude ostrým testováním a nastavováním jejich Fiesty.
Ostberg bude chtít navázat na svůj zatím nejlepší výsledek na šotolině, což bylo čtvrté místo na Rally Acropolis v Řecku.
Mads k tomu říká "Loni se nám v Estonsku velice líbilo. Rychlostní zkoušky byly pěkné, velmi se nám líbila i organizace. Podmínky byly taky super a proto se nám zde podařilo vyhrát," konstatuje Mads
Zajímavostí je, že Mads absolvoval s vozem Tesla Roadster, Zero Rally Norway, což je soutěž určená pro auta s nulovými nebo nízkými emisemi. Spolujezdce mu dělala jeho přítelkyně Veronica Engan. "Soutěž jsme si užili a Veronica byla skvělá a osvědčila se na sedadle spolujezdce. Tyto skutečnosti jsme proměnili ve vítězství." říká Mads Více informací o Zero Rally Norway naleznete ZDE
Podle neoficiálních informací je také možné, že Madse uvidíme už zanedlouho při Rally Bohemia s Fiestou RRC.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?