Andreas Mikkelsen má za sebou na Sicílii dobrý začátek, když v dnešním shakedownu zajel nejrychlejší čas.
Andreas Mikkelsen dnes na shakedownu, který měl pouze lehce přes 3 km, na Rally Targa Florio začal nejlépe. V pondělí Nor absolvoval test na tuto soutěž. "Auto jede dobře," řekl Mikkelsen, který dnes dělal již jen drobné změny v nastavení svého vozu.
Druhý nejrychlejší čas zajel Craig Breen na Peugeotu 207 S2000. Následoval ho Giandomenico Basso na Fordu Fiesta RRC. Breen k výsledku řekl: "Poprvé startujeme s vozem týmu HRT. Ale nejlepší na tomto autě je, že je docela odlišné od ostatních," řekl Breen, který stejně jako Mikkelsen startuje na Sicílii poprvé.
Náš jak Kopecký na tovární Škodě Fabii S2000 dosáhl slušného pátého času.
Výsledky shakedownu:
1. Andreas Mikkelsen (Škoda Fabia S2000) 1:39.1s
2. Craig Breen (Peugeot 207 S2000) 1:39.8s
3. Giandomenico Basso (M-Sport Ford Fiesta RRC) 1:40.1s
4. Alessandro Perico (Peugeot 207 S2000) 1:40.6s
5. Jan Kopecký (Škoda Fabia S2000) 1:40.7s
6. Umberto Scandola (Škoda Fabia S2000) 1:41.5s
7. Sepp Wiegand (Škoda Fabia S2000) 1:42.5s
8. Paolo Andreucci (Peugeot 207 S2000) 1:42.7s
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.