Norský mistr IRC pro rok 2011, Andreas Mikkelsen, vyhrál dnešní shakedown na Rally Islas Canarias El Corte Inglés.
Jezdec týmu Škoda UK projel trať shakedownu celkem pětkrát, nejrychleji v čase 1:26,9 min. Trať shakedownu měřila 2,55 km. Jan Kopecký, který zde v roce 2010 vyhrál a v IRC skončil v 2. v třech posledních sezonách, zajel druhý nejrychlejší čas.
Dominanci vozů Škoda potvrdili 3. místem Sepp Wiegand, 4. místem Alberto Hevia a 5. místem Hermann Gassner. Nejrychlejší 207 S2000 byla v rukou Luise Monzóna.
Výsledky shakedownu:
1 Andreas Mikkelsen/Ola Fl?ene (ŠKODA Fabia S2000) 1m26.9s
2 Jan Kopecký/Pavel Dresler (ŠKODA Fabia S2000) 1m27.4s
3 Sepp Wiegand/Timo Gottschalk (ŠKODA Fabia S2000) 1m28.1s
4 Alberto Hevia/Alberto Iglesias (ŠKODA Fabia S2000) 1m28.3s
5 Hermann Gassner Jr/Klaus Wicha (ŠKODA Fabia S2000) 1m29.2s
6 Luis Monzón/Jose C. Deniz (Peugeot 207 S2000) 1m30.2s
7 Ricardo Moura/Antonio Costa (Ralliart Lancer Evolution IX) 1m31.0s
8 Angel Marrero/Victor Marrero (Honda Civic Type R) 1m31.0s
9 Jonathan Perez/Enrique Velasco (Peugeot 207 S2000) 1m32.3s
10 Joan Vinyes/Jordi Mercader (Suzuki Swift S1600) 1m33.1s
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.