Tento týden se po dlouhé době Chris Atkinson vrací na závodní tratě MS. V této sezoně však bude Australan bojovat o vítězství také v Asijsko-Pacifickém šampionátu.
Poté, co indický MRF Tyres Team vloni v APRC ztratil titul, letos již nebude do šampionátu nasazovat Mitsubishi skupiny N, ale Škodu Fabia S2000. V jednom voze bude jezdit Gaurav Gill se spolujezdcem Glen Macneall. Jeho dosavadní týmový kolega, Katsuhiko Taguch, kvůli závazkům ke značce Mitsubishi od týmu odchází.
Během soutěže MS v Mexiku by mělo být oficiálně oznámeno, že volné místo v týmu přejímá Chris Atkinson a jeho belgický týmový kolega, Stéphane Prevot. Vloni duo v tomto šampionátu hájilo barvy týmu Proton. Nakonec se stali vicemistry Asijsko-Pacifického šampionátu.
"Jeho profesionální přístup, agresivní jezdecký styl a znalost tratí APRC budou rozhodující s ohledem na jeho letošní boj o titul. Hledali jsme zkušeného jezdce, který dobře zná vozy S2000 a na trhu nebyl nikdo lepší než on. Sezona začíná již koncem března Rally Whangarei," řekl Tony Rodick, šéf týmu MRF.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?