Tento týden se po dlouhé době Chris Atkinson vrací na závodní tratě MS. V této sezoně však bude Australan bojovat o vítězství také v Asijsko-Pacifickém šampionátu.
Poté, co indický MRF Tyres Team vloni v APRC ztratil titul, letos již nebude do šampionátu nasazovat Mitsubishi skupiny N, ale Škodu Fabia S2000. V jednom voze bude jezdit Gaurav Gill se spolujezdcem Glen Macneall. Jeho dosavadní týmový kolega, Katsuhiko Taguch, kvůli závazkům ke značce Mitsubishi od týmu odchází.
Během soutěže MS v Mexiku by mělo být oficiálně oznámeno, že volné místo v týmu přejímá Chris Atkinson a jeho belgický týmový kolega, Stéphane Prevot. Vloni duo v tomto šampionátu hájilo barvy týmu Proton. Nakonec se stali vicemistry Asijsko-Pacifického šampionátu.
"Jeho profesionální přístup, agresivní jezdecký styl a znalost tratí APRC budou rozhodující s ohledem na jeho letošní boj o titul. Hledali jsme zkušeného jezdce, který dobře zná vozy S2000 a na trhu nebyl nikdo lepší než on. Sezona začíná již koncem března Rally Whangarei," řekl Tony Rodick, šéf týmu MRF.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?