Dvojnásobný mistr světa v rally a jezdec zvaný El Matador, opět v závodním speciálu, na trati rychlostních zkoušek IV. Rally de Espa?a Histórico.
Ano opravdu je tomu tak. Legendární španělský jezdec Carlos Sainz vytvořil opět posádku s Luisem Moyou. Opět je uvidíme pospolu v závodním speciálu. Tím bude Porsche 911 třídy 4 z roku 1981. Vůz bude mít na dveřích startovní číslo jedna. Pod kapotou bude cválat 330koní, kteří budou pohánět všechna čtyři kola. Vůz je francouzské stáje SMG a váží 975kg.
Carlos se účastnil i této loňské rally, když byl na slavnostním ceremoniálu. Ve startovní listině najdeme i Carlosova Bratra Antonia, také s Porsche. Podle všech informací by se Carlos mohl účastnit i více závodů Mistrovství Evropy Historických vozidel.
"Moc se těším na závod v Madridu. Porsche je vozidlo, které zde již zanechalo stolu, když zde vyhráli takoví jezdci jako Zannini nebo Férnandez a právě tyto piloty jsem v mládí obdivoval, " říká o svém startu Carlos Sainz
Soutěž začíná 9. března. Na startu budou i Janota s Vyoralem a jejich Oplem Kadett. bližší info ještě přineseme.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?