Dvojnásobný mistr světa v rally a jezdec zvaný El Matador, opět v závodním speciálu, na trati rychlostních zkoušek IV. Rally de Espa?a Histórico.
Ano opravdu je tomu tak. Legendární španělský jezdec Carlos Sainz vytvořil opět posádku s Luisem Moyou. Opět je uvidíme pospolu v závodním speciálu. Tím bude Porsche 911 třídy 4 z roku 1981. Vůz bude mít na dveřích startovní číslo jedna. Pod kapotou bude cválat 330koní, kteří budou pohánět všechna čtyři kola. Vůz je francouzské stáje SMG a váží 975kg.
Carlos se účastnil i této loňské rally, když byl na slavnostním ceremoniálu. Ve startovní listině najdeme i Carlosova Bratra Antonia, také s Porsche. Podle všech informací by se Carlos mohl účastnit i více závodů Mistrovství Evropy Historických vozidel.
"Moc se těším na závod v Madridu. Porsche je vozidlo, které zde již zanechalo stolu, když zde vyhráli takoví jezdci jako Zannini nebo Férnandez a právě tyto piloty jsem v mládí obdivoval, " říká o svém startu Carlos Sainz
Soutěž začíná 9. března. Na startu budou i Janota s Vyoralem a jejich Oplem Kadett. bližší info ještě přineseme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.