Šéf Prodrivu, David Richards, věří, že rozhodnutí Mini, že značkové body v MS bude sbírat tým Motorsport Italia, je pro tým z Banbury výhodné.
Muž, který stál za návratem legendární značky do MS, David Richards, věří, že včerejší rozhodnutí Mini bude nakonec výhodné pro všechny. Mini včera rozhodlo, že Prodrive, bude pouze soukromým týmem s tovární podporou. Anglický tým přesto i nadále zůstává odpovědný za vývoj a prodej Mini John Cooper Works WRC soukromníkům.
"Vztah mezi Mini a Prodrivem se v zásadě nemění. I nadále s nimi budeme ve velmi těsném kontaktu a budeme pokračovat v testovacích pracech. Myslím, že toto rozhodnutí může nakonec být pozitivní z důvodu skutečností, které časem vyjdou na povrch. Na vývoj vozu budeme mít více zdrojů, což se projeví v jeho lepší výkonnosti," věří Richards.
Prodrive zatím ještě v roli továrního týmu vystoupí tento víkend na Rally Sweden s dvojicíc jezdců Dani Sordo a Patrik Sandell. Soukromé Mini uvidíme v rukou Richarda Goranssona a jezdců týmu Motorsport Italia - Arminda Arauja a Paula Nobreho.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?