Šéf Prodrivu, David Richards, věří, že rozhodnutí Mini, že značkové body v MS bude sbírat tým Motorsport Italia, je pro tým z Banbury výhodné.
Muž, který stál za návratem legendární značky do MS, David Richards, věří, že včerejší rozhodnutí Mini bude nakonec výhodné pro všechny. Mini včera rozhodlo, že Prodrive, bude pouze soukromým týmem s tovární podporou. Anglický tým přesto i nadále zůstává odpovědný za vývoj a prodej Mini John Cooper Works WRC soukromníkům.
"Vztah mezi Mini a Prodrivem se v zásadě nemění. I nadále s nimi budeme ve velmi těsném kontaktu a budeme pokračovat v testovacích pracech. Myslím, že toto rozhodnutí může nakonec být pozitivní z důvodu skutečností, které časem vyjdou na povrch. Na vývoj vozu budeme mít více zdrojů, což se projeví v jeho lepší výkonnosti," věří Richards.
Prodrive zatím ještě v roli továrního týmu vystoupí tento víkend na Rally Sweden s dvojicíc jezdců Dani Sordo a Patrik Sandell. Soukromé Mini uvidíme v rukou Richarda Goranssona a jezdců týmu Motorsport Italia - Arminda Arauja a Paula Nobreho.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?