Šéf Prodrivu, David Richards, věří, že rozhodnutí Mini, že značkové body v MS bude sbírat tým Motorsport Italia, je pro tým z Banbury výhodné.
Muž, který stál za návratem legendární značky do MS, David Richards, věří, že včerejší rozhodnutí Mini bude nakonec výhodné pro všechny. Mini včera rozhodlo, že Prodrive, bude pouze soukromým týmem s tovární podporou. Anglický tým přesto i nadále zůstává odpovědný za vývoj a prodej Mini John Cooper Works WRC soukromníkům.
"Vztah mezi Mini a Prodrivem se v zásadě nemění. I nadále s nimi budeme ve velmi těsném kontaktu a budeme pokračovat v testovacích pracech. Myslím, že toto rozhodnutí může nakonec být pozitivní z důvodu skutečností, které časem vyjdou na povrch. Na vývoj vozu budeme mít více zdrojů, což se projeví v jeho lepší výkonnosti," věří Richards.
Prodrive zatím ještě v roli továrního týmu vystoupí tento víkend na Rally Sweden s dvojicíc jezdců Dani Sordo a Patrik Sandell. Soukromé Mini uvidíme v rukou Richarda Goranssona a jezdců týmu Motorsport Italia - Arminda Arauja a Paula Nobreho.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?