FIA dnes potvrdila, že jednání s Eurosportem, jako potenciálním novým promotérem MS v automobilových soutěžích, selhaly. To mimo jiné znamená, že z MS nebudou žádné ucelené televizní reportáže - každý pořadatel je musí zajistit sám.
"I přes dlouhá jednání s Eurosportem Vás musíme bohužel informovat, že nebylo možné najit společnou dohodu," stojí v krátkém prohlášení, které FIA zaslala týmům, značkám a pořadatelům soutěží v MS. Tím FIA potvrdila zvěsti, které se internetem šířily (informovali jsme Vás zde).
FIA sice převezme náklady na technický servis, měření časů a monitorovací systém, jenže tím, že chybí společný promotér a výrobce televizních reportáží, tak je stále na pořadatelích, aby se postarali o televizní obrázky ze svých závodů.
FIA se teď dostala opět na začátek a musí zahájit jednání s novými partnery. Ještě při Rally Monte Carlo byl prezident FIA, Jean Todt, sebevědomý a věřil, nový promotér bude známý ještě do startu Rally Sweden (viz zde).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?