Šéf Mini Motorsport, Dirk Hollweg, prohlásil, že je velmi spokojen s návratem značky na Rally Monte Carlo. Mini slaví úspěch na Monte poprvé od legendárního vítězství Rauna Aaltonena s Cooperem S v roce 1967.
Dani Sordo s vozem Mini John Cooper Works WRC dojel v celkovém hodnocení po 5 denní soutěži na 2. místě s pohodlným náskokem před Petterem Solbergem s Fordem Fiesta RS WRC.
"Jsem velmi rád, že se naše značka vrátila na tuto legendární rally a získala tak skvělý výsledek, jakým druhé místo je. Nejsme potěšeni ale pouze podiem v podání Daniho, ale také Pierre předvedl výborný výkon a dovezl Mini John Cooper Works do cíle na bodovaném místě. Musíme uvážit, že se stále jedná o velmi nezkušeného jezdce," prohlásil po přejetí cílové rampi Dirk Hollweg.
"Také nás těší, když se podíváme na výsledky privátních jezdců s vozy Mini. Armindo Araujo dokázl též bodovat. Zdejší fanoušci jsou velmi milí a vždy vytvoří skvělou atmosféru. Velmi vřele nás uvítali zpět v MS v automobilových soutěžích. Jsem hrdý, že jsme se jim mohli odměnit tímto výsledkem."
Sordo, který zajel pro Mini již třetí pódium, dodává: "Jsem velmi, opravdu velmi, šťastný, že jsem tuto soutěž dokončil na druhém místě. Také tým tento výsledek povzbudil, udrží naši motivaci po zbytek sezony velmi vysoko."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?