Šéf Mini Motorsport, Dirk Hollweg, prohlásil, že je velmi spokojen s návratem značky na Rally Monte Carlo. Mini slaví úspěch na Monte poprvé od legendárního vítězství Rauna Aaltonena s Cooperem S v roce 1967.
Dani Sordo s vozem Mini John Cooper Works WRC dojel v celkovém hodnocení po 5 denní soutěži na 2. místě s pohodlným náskokem před Petterem Solbergem s Fordem Fiesta RS WRC.
"Jsem velmi rád, že se naše značka vrátila na tuto legendární rally a získala tak skvělý výsledek, jakým druhé místo je. Nejsme potěšeni ale pouze podiem v podání Daniho, ale také Pierre předvedl výborný výkon a dovezl Mini John Cooper Works do cíle na bodovaném místě. Musíme uvážit, že se stále jedná o velmi nezkušeného jezdce," prohlásil po přejetí cílové rampi Dirk Hollweg.
"Také nás těší, když se podíváme na výsledky privátních jezdců s vozy Mini. Armindo Araujo dokázl též bodovat. Zdejší fanoušci jsou velmi milí a vždy vytvoří skvělou atmosféru. Velmi vřele nás uvítali zpět v MS v automobilových soutěžích. Jsem hrdý, že jsme se jim mohli odměnit tímto výsledkem."
Sordo, který zajel pro Mini již třetí pódium, dodává: "Jsem velmi, opravdu velmi, šťastný, že jsem tuto soutěž dokončil na druhém místě. Také tým tento výsledek povzbudil, udrží naši motivaci po zbytek sezony velmi vysoko."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.