Šéf Mini Motorsport, Dirk Hollweg, prohlásil, že je velmi spokojen s návratem značky na Rally Monte Carlo. Mini slaví úspěch na Monte poprvé od legendárního vítězství Rauna Aaltonena s Cooperem S v roce 1967.
Dani Sordo s vozem Mini John Cooper Works WRC dojel v celkovém hodnocení po 5 denní soutěži na 2. místě s pohodlným náskokem před Petterem Solbergem s Fordem Fiesta RS WRC.
"Jsem velmi rád, že se naše značka vrátila na tuto legendární rally a získala tak skvělý výsledek, jakým druhé místo je. Nejsme potěšeni ale pouze podiem v podání Daniho, ale také Pierre předvedl výborný výkon a dovezl Mini John Cooper Works do cíle na bodovaném místě. Musíme uvážit, že se stále jedná o velmi nezkušeného jezdce," prohlásil po přejetí cílové rampi Dirk Hollweg.
"Také nás těší, když se podíváme na výsledky privátních jezdců s vozy Mini. Armindo Araujo dokázl též bodovat. Zdejší fanoušci jsou velmi milí a vždy vytvoří skvělou atmosféru. Velmi vřele nás uvítali zpět v MS v automobilových soutěžích. Jsem hrdý, že jsme se jim mohli odměnit tímto výsledkem."
Sordo, který zajel pro Mini již třetí pódium, dodává: "Jsem velmi, opravdu velmi, šťastný, že jsem tuto soutěž dokončil na druhém místě. Také tým tento výsledek povzbudil, udrží naši motivaci po zbytek sezony velmi vysoko."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.