Jari-Matti Latvala připouští, že nehoda, která stála za jeho odstoupením z Rally Monte Carlo, byla kompletně jeho vinou. Fin nehodu popsal svému šéfovi, Malcolmu Wilsonovi, tak, že se v průběhu zatáčky, která se utahovala, přestal soustředit na diktát spolujezdce Miikki Anttily, ale snažil se všimnout si "černého ledu". Situace se odehrála na RZ Burzet-St Martia.
Finská dvojice továrního týmu právě dojela do pasáže, kde se mohl v zatáčkách vyskytovat led. Jari-Matti se v inkriminované zatáčce spíše soustředil na led, než na zatáčku. Šéf týmu, Malcolm Wilson, k tomu řekl: "Právě jsem mluvil s Jarim-Mattim. Připouští, že to byla kompletně jeho chyba."
"Miikka přečetl poznámku z rozpisu o utažené zatáčce s ledem. Jari se soustředil na tu část ohledně možného ledu, už ale nezaregistroval tu část o utaženém výjezdů ze zatáčky. Auto vyjelo ze zatáčky, trefilo zídku a spadlo pod ní," dodává Wilson.
Latvala byl zrovna v té době ve vedení o 30s. "Je mi líto Jariho-Mattiho. Dnes ráno jsme spolupracovali velmi dobře jako tým. Víte, jsem trošku zklamaný. Potřebovali jsme být spolu, to je důležité. Je to dobré pro tým, protože jen tak můžeme získat titul mezi značkami. Jako tým musíte pracovat dohromady. Když jste silní, tak jste silní jako tým," říká Petter Solberg.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?