Šéf Prodrivu, David Richards, se stahuje z role šéfa týmu Mini ve WRC. Jeho pozici přejímá technický ředitel, Dave Wilcock.
Wilcock by měl v následujícím roce být jako šéfem týmu, tak i technickým šéfem týmu. Asistovat by mu měl týmový manažer, Campbell Roy. David Richards by se měl účastnit některých soutěží, aby sledoval vývoj celého projektu.
"Vždy bylo mým úmyslem v druhé sezoně týmu se stáhnout do pozadí a odpovědnost předat Davovi. Během loňského roku dokázal, že má všechny schopnosti k tomu, aby vedl tým a já nepochybuji, že tým Mini WRT bude pod jeho vedením silnějším a silnějším," řekl Richards.
Mini pro letošek dostalo výjimku a mohlo se zapsat jako tovární tým, i když se oproti svému původnímu plánu nezúčastní asi všech soutěží kalendáře WRC pro rok 2012 (psali jsme zde).
"Bylo by skvělé, kdybychom po více než 40 letech od úspěchu oreginálních Mini Cooperů na Rally Monte Carlo šli v jejich šlépějích. Musíme to však odhadnout realističtěji. Výběr pneumatik na zasněžených zkouškách bude jako loterie. Každopádně velká část měřených úseků bude pro všechny nová a my jsme již v roce 2011 dokázali, jak konkurenceschopné Mini John Cooper Works WRC dokáže být. Vím, co můžu očekávat od Daniho. Pierre bych chtěl samozřejmě také před domácí kulisou zapůsobit," říká nový šéf, Dave Wilcock.
Dani Sordo také doufá v nějaké překvapivé výsledky, které se mu podařily už vloni. "Mám tuto rally opravdu hodně rád a jednotlivé měřené úseky jsou opravdu zábavné. Testovali jsme, vše fungovalo hodně dobře. S autem jsem spokojený. Nejdůležitější je vyzkoušet gumy a to jsme společně s Michelinem udělali. Víme tak, že bychom z tohoto pohledu měli být dobře připraveni. Rozhodující roli budou hrát podmínky na trati. Momentálně je tam sucho a na tratích leží jen málo sněhu. Ale to se může hodně rychle změnit."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?