Richards už nebude šéfem týmu Mini!

MINI
MINI, foto: www.prodrive.com
iM2 13. ledna 2012 13:34
Sdílej:

Šéf Prodrivu, David Richards, se stahuje z role šéfa týmu Mini ve WRC. Jeho pozici přejímá technický ředitel, Dave Wilcock.

Wilcock by měl v následujícím roce být jako šéfem týmu, tak i technickým šéfem týmu. Asistovat by mu měl týmový manažer, Campbell Roy. David Richards by se měl účastnit některých soutěží, aby sledoval vývoj celého projektu.

"Vždy bylo mým úmyslem v druhé sezoně týmu se stáhnout do pozadí a odpovědnost předat Davovi. Během loňského roku dokázal, že má všechny schopnosti k tomu, aby vedl tým a já nepochybuji, že tým Mini WRT bude pod jeho vedením silnějším a silnějším," řekl Richards.

Mini pro letošek dostalo výjimku a mohlo se zapsat jako tovární tým, i když se oproti svému původnímu plánu nezúčastní asi všech soutěží kalendáře WRC pro rok 2012 (psali jsme zde).

"Bylo by skvělé, kdybychom po více než 40 letech od úspěchu oreginálních Mini Cooperů na Rally Monte Carlo šli v jejich šlépějích. Musíme to však odhadnout realističtěji. Výběr pneumatik na zasněžených zkouškách bude jako loterie. Každopádně velká část měřených úseků bude pro všechny nová a my jsme již v roce 2011 dokázali, jak konkurenceschopné Mini John Cooper Works WRC dokáže být. Vím, co můžu očekávat od Daniho. Pierre bych chtěl samozřejmě také před domácí kulisou zapůsobit," říká nový šéf, Dave Wilcock.

Dani Sordo také doufá v nějaké překvapivé výsledky, které se mu podařily už vloni. "Mám tuto rally opravdu hodně rád a jednotlivé měřené úseky jsou opravdu zábavné. Testovali jsme, vše fungovalo hodně dobře. S autem jsem spokojený. Nejdůležitější je vyzkoušet gumy a to jsme společně s Michelinem udělali. Víme tak, že bychom z tohoto pohledu měli být dobře připraveni. Rozhodující roli budou hrát podmínky na trati. Momentálně je tam sucho a na tratích leží jen málo sněhu. Ale to se může hodně rychle změnit."

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.