Mads Ostberg bude i v následující sezoně jezdit s Fiestou RS WRC v MS. Poprvé se představí na Rally Sweden a pak by se měl objevit již na všech soutěžích až na tu na Novém Zélandu.
Možnost, že by Mads jezdil s Citroënem DS3 WRC po Petteru Solbergovi, je tedy definitivně smetena ze stolu, protože mladý Nor bude v nové sezoně pokračovat za volantem Fiesty RS WRC. Jak potvrdil jeho otec a manažer, Morten Ostberg, bude Mads závodit od Švédska na všech soutěžích až na Nový Zéland.
Hlavním sponzorem tohoto projektu je NDS, což je rodinná firma obchodující s elektronikou. Jednání s M-Sportem, že by jejich tým Adapta mohl být zapsán jako M2 tým a nasadit ještě teoreticky druhý vůz, stále pokračují.
Ostberg sezonu začne s Fiestou WRC, v plánu je však možný přechod na Fiestu RRC, který může být nasazován v národním šampionátu a pak lehce díky speciálnímu kitu přestavěn do WRC verze. Nor tento týden testuje vůz v porovnání s modelem S2000.
Adapta plánuje navíc nasazovat mladého Nora Mariuse Aasena do Norského mistrovství. Navíc ho čekají i tři soutěže MS s Fiestou S2000 (jedná se o Švédsko, Portugalsko a Finsko).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?