Sébastien Loeb je šťastný, že legendární Rally Monte Carlo bude opět součástí kalendáře MS. Navíc se jedná o domácí soutěž pro jeho spolujezdce, Daniela Elenu.
Návrat legendární Rally Monte Carlo do WRC přichází v době vzestupu tohoto šampionátu. Byl to právě osminásobný světový šampión, Sébastien Loeb, který zde triumfoval, když se soutěž jela naposledy v rámci MS v roce 2008. Francouz se na soutěž, která se hlavně jede v Alpách nad Monakem, již opravdu těší. "Monte Carlo je soutěž, kterou si vždycky vychutnávám," řekl Sébastien pro wrc.com.
Seb Loeb zde dokázal triumfovat již pětkrát. Jeho nový týmový kolega, Mikko Hirvonen, zde zvítězil v roce 2010, kdy se soutěž jela v rámci Intercontinental Rally Challenge (IRC). Nově zformovaný tovární tým Citroënu se tak před první soutěží sezony nachází v roli favorita na vítězství.
Loeb s Elenou na trati Rally Monte Carlo 2007
"Je to soutěž ve Francii s dobrou atmosférou. Je to mystická rally a jsem rád, že se opět vrací do kalendáře. Bylo to pro mne zklamání, když odtud vypadla." Navíc se jedná o domácí soutěž jeho navigátora, Daniela Elenu. "Je také velmi rád," uzavřel rekordman.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?