Akcionář Williamsu, Toto Wolff, potvrdil, že tradiční britská stáj jedná s ex-mistrem světa F1 z roku 2007, Kimim Räikkönenem, o jeho možném návratu do světa Grand Prix.
Spekulace o možném návratu Kimiho Räikkönena do F1, které už v médiích probíhají několik měsíců, neberou konce. Kimi s monopostem naposledy jezdil v roce 2009. Od té doby Kimi zkouší svoje štěstí v MS v automobilových soutěžích a také jel NASCAR. Jenže teď to vypadá, že Williams bude jeho novou destinací pro rok 2012.
V Indii technický ředitel Williamsu, Adam Parr, prohlásil, že by byl Kimi dobrou posilou pro tým, který se snaží odrazit od dna, na nějž dopadl v letošní sezoně. Wolff teď potvrdil, že jednají jednak s Kimim, ale také s mladým chráněncem Ferrari, Julesem Bianchim.
"Ano, je to pravda," odpověděl Wolff pro Kronen Zeitung. "Papíry ohledně Kimiho Räikkönena mi leží na stole. Není to ale kvůli show, jednáme naprosto seriózně. Je to jedna z možností. Je to strategické rozhodnutí."
"Další agresivní volba je v podobě mladíka jménem Jules Bianchi," naznačuje dalšího možného jezdce pro rok 2012 ve Williamsu jeho akcionář, Toto Wolff.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?