Jezdec týmu Monster World Rally Team, Ken Block, potvrdil, že i minimálně v příštím roce bude jezdit MS za volantem Fordu Fiesta RS WRC.
Ačkoliv se Američan nehodlá zúčastnit všech 12 soutěží, které jsou plánovány na příští rok ve WRC, tak byl jeho program měl být dobrý - nejpravděpodobněji se jeví, že by jel 8 soutěží nebo ještě více.
"Ano, jsem zpět, abych zde mohl dále jezdit. Vidíme v tom dlouhodobý projekt. Nebude to úplný program, ale bude dobrý. Rally je sport, který je celý o zkušenostech a v tomto ohledu se neustále zlepšujeme, takže doufám, že v příštím roce budeme moci udělat krok kupředu. Zvlastně pak, když to bude moje druhá sezona s tímto autem," říká Ken.
Vloni Ken jezdil ještě s Focusem WRC
Block díky výpadku hned na první páteční zkoušce zmeškal celou jednu etapu, a tak se snažil přijít s nějakými novými nápady: "Byla to první soutěž, kde jsme důsledně sledovali splity. Už na minulé rally ve Francii jsme to trochu zkoušeli, ale jen když to bylo aboslutně nezbytné. Je to část procesu učení se."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?