Jezdec týmu Monster World Rally Team, Ken Block, potvrdil, že i minimálně v příštím roce bude jezdit MS za volantem Fordu Fiesta RS WRC.
Ačkoliv se Američan nehodlá zúčastnit všech 12 soutěží, které jsou plánovány na příští rok ve WRC, tak byl jeho program měl být dobrý - nejpravděpodobněji se jeví, že by jel 8 soutěží nebo ještě více.
"Ano, jsem zpět, abych zde mohl dále jezdit. Vidíme v tom dlouhodobý projekt. Nebude to úplný program, ale bude dobrý. Rally je sport, který je celý o zkušenostech a v tomto ohledu se neustále zlepšujeme, takže doufám, že v příštím roce budeme moci udělat krok kupředu. Zvlastně pak, když to bude moje druhá sezona s tímto autem," říká Ken.
Vloni Ken jezdil ještě s Focusem WRC
Block díky výpadku hned na první páteční zkoušce zmeškal celou jednu etapu, a tak se snažil přijít s nějakými novými nápady: "Byla to první soutěž, kde jsme důsledně sledovali splity. Už na minulé rally ve Francii jsme to trochu zkoušeli, ale jen když to bylo aboslutně nezbytné. Je to část procesu učení se."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.