O vítězství ve Španělsku by si to mohli rozdat Sébastien Loeb a Jari-Matti Latvala. Mikko Hirvonen musí hlavně dojet do cíle.
MS v rally vstupuje soutěží ve Španělsku do své závěrečné fáze. Fordu se celkem nečekaně naskytla velká šance: Sébastienu Loebovi může přerušit jeho šňůru získu titulů v řadě. Mikko Hirvonen má stejně bodů jako Sébastien Loeb. Ford tedy vymyšlí taktiku jak na Loeba: Jari-Matti Latvala by měl jet maximálně nahraně, aby na Loeba vytvořil tlak a případně ho i o nějaké body obral. Hirvonen by měl jet naopak za všech okolnosti hlavně s cílem soutěž dokončit.
"Jari-Matti již dokázal, že by takovou soutěž mohl vyhrát. První šotolinový den mu pomůže. Chceme, aby na to Jari opravdu zatlačil. Chceme, aby jel v předu a bojoval s Citroëny o vítězství a obral Loeba o body," cituje Malcolma Wilsona autosport.com.
"Mikko musí hlavně dojet do cíle a pokud možno co nejvíc vpředu, jak to jen půjde. Pokud by i Mikko dokázal bojovat o vítězství, tak by to bylo velkolepé. Musí se na to ale cítit." Nehoda by totiž Mikkovu nečekanou šanci stát se šampionem mohla úplně zhatit. Wilson teď tudíž vidí jen jedinou možnost, jak získat pro Ford titul.
"Musíme Loebovi zabránit, aby vyhrál rally i Power Stage. To se nesmí stát. Pokud se to stane, tak je titul pryč. Je to Mikkova jedinečná šance. Od roku 2009, kdy byl ve stejné situaci, se jako jezdec zlepšil." Jen připomeňme, že Mikko tehdy ztratil titul o pouhý 1 bod.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?