O vítězství ve Španělsku by si to mohli rozdat Sébastien Loeb a Jari-Matti Latvala. Mikko Hirvonen musí hlavně dojet do cíle.
MS v rally vstupuje soutěží ve Španělsku do své závěrečné fáze. Fordu se celkem nečekaně naskytla velká šance: Sébastienu Loebovi může přerušit jeho šňůru získu titulů v řadě. Mikko Hirvonen má stejně bodů jako Sébastien Loeb. Ford tedy vymyšlí taktiku jak na Loeba: Jari-Matti Latvala by měl jet maximálně nahraně, aby na Loeba vytvořil tlak a případně ho i o nějaké body obral. Hirvonen by měl jet naopak za všech okolnosti hlavně s cílem soutěž dokončit.
"Jari-Matti již dokázal, že by takovou soutěž mohl vyhrát. První šotolinový den mu pomůže. Chceme, aby na to Jari opravdu zatlačil. Chceme, aby jel v předu a bojoval s Citroëny o vítězství a obral Loeba o body," cituje Malcolma Wilsona autosport.com.
"Mikko musí hlavně dojet do cíle a pokud možno co nejvíc vpředu, jak to jen půjde. Pokud by i Mikko dokázal bojovat o vítězství, tak by to bylo velkolepé. Musí se na to ale cítit." Nehoda by totiž Mikkovu nečekanou šanci stát se šampionem mohla úplně zhatit. Wilson teď tudíž vidí jen jedinou možnost, jak získat pro Ford titul.
"Musíme Loebovi zabránit, aby vyhrál rally i Power Stage. To se nesmí stát. Pokud se to stane, tak je titul pryč. Je to Mikkova jedinečná šance. Od roku 2009, kdy byl ve stejné situaci, se jako jezdec zlepšil." Jen připomeňme, že Mikko tehdy ztratil titul o pouhý 1 bod.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?