Andreas Mikkelsen po svém vítězství ve Skotsku řekl, že by si chtěl udržet svoje místo v týmu a během příštího roku by také chtěl zkusit pár soutěží ve WRC.
Vítěz ze Skotska by chtěl zůstat věrný svému týmu a i v příští sezoně se tak objevovat na startech IRC se Škodou Fabia S2000. Před posledním závodem sezony řekl pro Autosport: "Ohledně budoucího roku vedeme rozhovory a snad budu moci zůstat v IRC se Škodou UK. Ještě však není nic rozhodnuto."
V plánu jsou také starty v MS: "Chtěli bychom startovat ve Švédsku. Jestli pojedeme s vozem Škoda UK a nebo privátním strojem zatím není jasné. Rád bych jel i několik dalších soutěží MS, i když bych třeba neseděl ve speciálu WRC."
Momentálně je v tabulce Mikkelsen na 4. příčce: "Na Kypru můžeme ještě získat titul. Ale šance je už jen opravdu teoretická. Naším cílem je bojovat mezi nejlepšími."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?