Andreas Mikkelsen po svém vítězství ve Skotsku řekl, že by si chtěl udržet svoje místo v týmu a během příštího roku by také chtěl zkusit pár soutěží ve WRC.
Vítěz ze Skotska by chtěl zůstat věrný svému týmu a i v příští sezoně se tak objevovat na startech IRC se Škodou Fabia S2000. Před posledním závodem sezony řekl pro Autosport: "Ohledně budoucího roku vedeme rozhovory a snad budu moci zůstat v IRC se Škodou UK. Ještě však není nic rozhodnuto."
V plánu jsou také starty v MS: "Chtěli bychom startovat ve Švédsku. Jestli pojedeme s vozem Škoda UK a nebo privátním strojem zatím není jasné. Rád bych jel i několik dalších soutěží MS, i když bych třeba neseděl ve speciálu WRC."
Momentálně je v tabulce Mikkelsen na 4. příčce: "Na Kypru můžeme ještě získat titul. Ale šance je už jen opravdu teoretická. Naším cílem je bojovat mezi nejlepšími."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?