Po šesti letech přichází konec. Britská logistická firma Stobart končí se svými aktivitami ve WRC. Roli polotovárního týmu Fordu by mohl převzít norský tým Adapta.
Program Stobartu v MS měl být ve skutečnosti jen na 3 roky, ale Malcolm Wilson se ukázal jako chytrý obchodník. Například s nasazením několikanásobného mistra světa jedné stopy - Valetina Rossiho - do Focusu RS WRC ve Walesu 2008 si získal u hlavního sponzora hodně velkou pozornost. Ta toto angažmá prodloužila o další tři roky.
Nicméně teď přichází konec. Nové obchodní úspěchy Stobartu budou prezentovány v jiných odvětvých sponzorignu a aktivity v MS tak končí. Ve Španělsku a ve Walesu tým pojede naposledy.
Jari-Matti Latvala také jezdil pro Stobart - zde ve Švédsku 2007
Roli polotovárního týmu Fordu by tak mohl převzít tým Adapta kolem Madse Ostberga. Jednalo by se tak o hladký přechod, když na posledních dvou soutěžích by měl být Mads připraven startovat právě za Stobart. Poslední dobou se však šíří zvěsti, že na Velkou Británii už mu nezbydou peníze (psali jsme zde), nicméně na poslední chvíli se vše může ještě změnit...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?