Po šesti letech přichází konec. Britská logistická firma Stobart končí se svými aktivitami ve WRC. Roli polotovárního týmu Fordu by mohl převzít norský tým Adapta.
Program Stobartu v MS měl být ve skutečnosti jen na 3 roky, ale Malcolm Wilson se ukázal jako chytrý obchodník. Například s nasazením několikanásobného mistra světa jedné stopy - Valetina Rossiho - do Focusu RS WRC ve Walesu 2008 si získal u hlavního sponzora hodně velkou pozornost. Ta toto angažmá prodloužila o další tři roky.
Nicméně teď přichází konec. Nové obchodní úspěchy Stobartu budou prezentovány v jiných odvětvých sponzorignu a aktivity v MS tak končí. Ve Španělsku a ve Walesu tým pojede naposledy.
Jari-Matti Latvala také jezdil pro Stobart - zde ve Švédsku 2007
Roli polotovárního týmu Fordu by tak mohl převzít tým Adapta kolem Madse Ostberga. Jednalo by se tak o hladký přechod, když na posledních dvou soutěžích by měl být Mads připraven startovat právě za Stobart. Poslední dobou se však šíří zvěsti, že na Velkou Británii už mu nezbydou peníze (psali jsme zde), nicméně na poslední chvíli se vše může ještě změnit...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.