Benoit Nogier byl po vyloučení Pettera Solberga ze soutěže ve Francii hodně překvapený a zklamaný.
Petter Solberg na víkendové rally ve Francii dojel na za vítězem, Sebem Ogierem, a druhým Danim Sordem jako třetí. Pro Nora to bylo třetí podiové umístění v právě probíhající sezoně. Bývalý mistr světa z něj měl samozřejmě radost. Nicméně jen pár hodin po dojezdu Power Stage ztratil toto umístění, protože jeho DS3 byla o 4 kg lehčí než je minimální limit.
"Petter je hodně zklamaný, protože jel dobře. I pro náš tým byla tato zpráva velkým zklamáním," říká Benoit Nogier, který je v Citroënu odpovědný za zákaznické týmy. Pro server wrc.com Nogier řekl: "Mysleli jsme, že váha našich aut odpovídá předpisům. Zjevně však nebyla naše tolerance pochopena, ačkoliv se ve srovnání s minulými soutěžemi roku nezměnila."
Po odebrání bodů z Francie je tak Solberg za druhým továrním jezdcem Fordu, Jarim-Mattim Latvalou jen 21 bodů. Do konce sezony zbývají však už jen dvě rally. Mezi týmy jeho tým ztrácí na Stobart už 35 bodů.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?