Benoit Nogier byl po vyloučení Pettera Solberga ze soutěže ve Francii hodně překvapený a zklamaný.
Petter Solberg na víkendové rally ve Francii dojel na za vítězem, Sebem Ogierem, a druhým Danim Sordem jako třetí. Pro Nora to bylo třetí podiové umístění v právě probíhající sezoně. Bývalý mistr světa z něj měl samozřejmě radost. Nicméně jen pár hodin po dojezdu Power Stage ztratil toto umístění, protože jeho DS3 byla o 4 kg lehčí než je minimální limit.
"Petter je hodně zklamaný, protože jel dobře. I pro náš tým byla tato zpráva velkým zklamáním," říká Benoit Nogier, který je v Citroënu odpovědný za zákaznické týmy. Pro server wrc.com Nogier řekl: "Mysleli jsme, že váha našich aut odpovídá předpisům. Zjevně však nebyla naše tolerance pochopena, ačkoliv se ve srovnání s minulými soutěžemi roku nezměnila."
Po odebrání bodů z Francie je tak Solberg za druhým továrním jezdcem Fordu, Jarim-Mattim Latvalou jen 21 bodů. Do konce sezony zbývají však už jen dvě rally. Mezi týmy jeho tým ztrácí na Stobart už 35 bodů.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.