Matthew Wilson si nechal pro Rally de France namontovat na svůj Ford Fiesta WRC starší tlumiče. S nimi má totiž Brit lepší pocit ze svého vozu.
Matthew Wilson před sezonou novou Fiestu značně testoval. Od té doby ale převzali vývojovou práci tovární piloti. V Německu dojel Wilson až na 11. místě. Pro Francii se Matthew proto rozhodl pro zásadní změnu.
"Pro mě to znamená vrátit se zpět na začátek. U tlumičů jsme se rozhodli udělat krok vzad. Vím, jak se auto s těmito tlumiči chová. V této specifikaci jsem auto testoval a najel s ním hodně kilometrů," prozrazuje Wilson.
"Jsou to jednodušší tlumiče, u kterých se dá lépe odhadnout, jak se budou chovat na horizontech. Pokud je trať kluzká nebo špinavá, pak prostě musím více důvěřovat autu. S novou generací tlumičů jsem během testů nejezdil. V Německu jsem jezdil s novou generací tlumičů, ale zkrátka jsem z nich nedostal žádný pocit. Snad nám tento krok zpět pomůže k větší rychlosti," věří Wilson.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?