Matthew Wilson si nechal pro Rally de France namontovat na svůj Ford Fiesta WRC starší tlumiče. S nimi má totiž Brit lepší pocit ze svého vozu.
Matthew Wilson před sezonou novou Fiestu značně testoval. Od té doby ale převzali vývojovou práci tovární piloti. V Německu dojel Wilson až na 11. místě. Pro Francii se Matthew proto rozhodl pro zásadní změnu.
"Pro mě to znamená vrátit se zpět na začátek. U tlumičů jsme se rozhodli udělat krok vzad. Vím, jak se auto s těmito tlumiči chová. V této specifikaci jsem auto testoval a najel s ním hodně kilometrů," prozrazuje Wilson.
"Jsou to jednodušší tlumiče, u kterých se dá lépe odhadnout, jak se budou chovat na horizontech. Pokud je trať kluzká nebo špinavá, pak prostě musím více důvěřovat autu. S novou generací tlumičů jsem během testů nejezdil. V Německu jsem jezdil s novou generací tlumičů, ale zkrátka jsem z nich nedostal žádný pocit. Snad nám tento krok zpět pomůže k větší rychlosti," věří Wilson.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?