I přes problémy s vozem Mini John Cooper Works WRC na Rally Deutschland doufá Patrik Flodin, že by mohl najít potřebné finance na více startů s tímto vozem pro rok 2012.
Švéd v Německu odstoupil po probémech s alternátorem během prvního dne, což zkazilo jeho představy o dobrém výsledku na soutěži kolem Trieru. Během zbytku soutěže ho navíc přibrzdily defekty. I přes tyto problémy si soutěž užil. Během soboty i neděle byl schopen zajíždět výsledky v TOP 10, v celkovém pořadí dojel na 27. místě.
"Auto je dobré. Příští rok bych chtěl více startů s tímto vozem. Je škoda, že jsme měli problémy, ale bylo dobré řídit vůz kategorie WRC. Letos již nemůžeme jet více soutěží s Mini kvůli našim závazkům v PWRC se Subaru," říká Flodin, který jel s Mini S2000 na Sardinii a se specifikací WRC v Německu.
Jezdec připustil, že se bude snažit dát dohromady potřebný budget na starty s WRC v příštím roce.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?