Na premiérovou show Gymkhana World Tour ve Vídni se přišlo podívat na 25 tisíc lidí. Hvězda videí z youtube.com pálila gumy a rozvášňovala fanoušky.
"Od té doby, co jsme natočili první Gymkhana video, jsem měl přání tuto akci prezentovat na nějakém místě, kde se na ni budou moci přijít podívat i fandové a budou moci být live u toho. Gymkhana World Tour to přesně splňuje," míní Block.
Vídeň se stala první zastávkou v Gymkhana World Tour, za dva týdny se představí v Los Angeles a v australském Melbourne se bude začátkem září konat letošní předposlední vystoupení. Nadšením fandů ve Vídni byl Block mile překvapen. "Bylo jednoduše velkolepé jet před tak velkou kulisou fandů. Je skvělé, že se tu sešlo tolik lidí a že se bavili," říká Američan, kterého při akci doprovázeli freestyle motokrosaři Blake ‘Bilko’ Williams a Adam Jones.
Opravdu vážně si Block zazávodní na X-Games (30. - 31. července) a v půlce srpna, kdy bude startovat na Rally Deutschland (18. - 21.08.).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?