Chris Atkinson by se rád svezl na zářijové soutěži v Austrálii. Bude startovat s Mini WRC?
Chris Atkinson by měl podle všeho startovat v září na jeho domácí rally, tedy v Austrálii. Byl by to comeback tohoto Australana po dlouhé době do WRC. Chris, který mezi roky 2004 a 2009 odjel 74 světových soutěží za volanty vozů Subaru a Citroën, teď plánuje start v Austrálii s vozem WRC aktuální specifikace.
S vozem jakého výrobce však bude startovat? To závisí pouze na rozpočtu. "Opravdu se snažím dát vše dohromady," řekl 31letý Australan pro Autosport. V současnosti by měl vést jednání se všemi třemi výrobci, tedy s Mini, Citroënem i Fordem.
Největší šance na start v MS má jezdec aktuálně jezdící v Asijsko-Pacifickém šampionátu s Mini WRC. Šéf Prodrivu, David Richards, který je zodpovědný za nasazování továrního týmu, naznačil, že by start v Austrálii rád přidal k aktuálně plánovaným šesti podnikům.
"Pokud by byla nějaká rally, kterou bychom chtěli přidat k našim aktuálním šesti závodům, tak by to byla Austrálie. Už jsem se o tom s Chrisem bavil a rád bych ho viděl v našem autě, ale vše záleží na rozpočtu," řekl Richards.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?