Chris Atkinson by se rád svezl na zářijové soutěži v Austrálii. Bude startovat s Mini WRC?
Chris Atkinson by měl podle všeho startovat v září na jeho domácí rally, tedy v Austrálii. Byl by to comeback tohoto Australana po dlouhé době do WRC. Chris, který mezi roky 2004 a 2009 odjel 74 světových soutěží za volanty vozů Subaru a Citroën, teď plánuje start v Austrálii s vozem WRC aktuální specifikace.
S vozem jakého výrobce však bude startovat? To závisí pouze na rozpočtu. "Opravdu se snažím dát vše dohromady," řekl 31letý Australan pro Autosport. V současnosti by měl vést jednání se všemi třemi výrobci, tedy s Mini, Citroënem i Fordem.
Největší šance na start v MS má jezdec aktuálně jezdící v Asijsko-Pacifickém šampionátu s Mini WRC. Šéf Prodrivu, David Richards, který je zodpovědný za nasazování továrního týmu, naznačil, že by start v Austrálii rád přidal k aktuálně plánovaným šesti podnikům.
"Pokud by byla nějaká rally, kterou bychom chtěli přidat k našim aktuálním šesti závodům, tak by to byla Austrálie. Už jsem se o tom s Chrisem bavil a rád bych ho viděl v našem autě, ale vše záleží na rozpočtu," řekl Richards.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?