Po páteční nehodě, kdy bývalý mistr světa Ari Vatanen startoval na Tour de Course jako předjezdec, musel být letecky pořevezen do nemocnice v Marseille. Podle serveru Autosport.com ho tam čeká operace v zádové oblasti krku. Očekává se však, že se po nehodě plně zotaví.
Ari Vatanen startoval s Peugeotem 207 RC v posádkce se svým synem Maxe jako předjezdec. Učinkování této dvojice na druhém podniku IRC na Korsice ale skončilo na páteční šesté rychlostní zkoušce nehodou.
Ari Vatanen byl letecky převezen nejprve na prohlídku do nemocnice v Bastii. Bolesti v zádech však neustávaly, tak Fin putoval do Marseille, kde ho čeká podle dostupných zdrojů "rutinní" operace, ze které by se měl plně zotavit. Jeho syn Max Vatanen nebyl při nehodě zraněn.
Jak uvádí oficiální prohlášení organizátorů soutěže, Vatanen po vyjetí z tratě utrpěl silný náraz do krční a zádové oblasti. Celou dobu byl při vědomí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.