Po páteční nehodě, kdy bývalý mistr světa Ari Vatanen startoval na Tour de Course jako předjezdec, musel být letecky pořevezen do nemocnice v Marseille. Podle serveru Autosport.com ho tam čeká operace v zádové oblasti krku. Očekává se však, že se po nehodě plně zotaví.
Ari Vatanen startoval s Peugeotem 207 RC v posádkce se svým synem Maxe jako předjezdec. Učinkování této dvojice na druhém podniku IRC na Korsice ale skončilo na páteční šesté rychlostní zkoušce nehodou.
Ari Vatanen byl letecky převezen nejprve na prohlídku do nemocnice v Bastii. Bolesti v zádech však neustávaly, tak Fin putoval do Marseille, kde ho čeká podle dostupných zdrojů "rutinní" operace, ze které by se měl plně zotavit. Jeho syn Max Vatanen nebyl při nehodě zraněn.
Jak uvádí oficiální prohlášení organizátorů soutěže, Vatanen po vyjetí z tratě utrpěl silný náraz do krční a zádové oblasti. Celou dobu byl při vědomí.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?