Podle slov Andrease Mikkelsena je jeho dnešní posun na průběžné třetí místo na Tour de Corse startem jeho progresu v IRC.
Mikkelsen si neustále vzpomína na jeho brzké odstoupení z Rally Monte Carlo. Přesto dnes dopoledne zajížděl velice rychlé časy.
"Dnešní RZ jsou těmi opravdovými korzickými zkouškami, jsou velice zatáčkovité a je těžké najít ideální brzdné body. Vždycky na to můžete ještě trošku více zatlačit, ale je velmi jednoduché udělat chybu, jakou jsme viděli u Guye Wilkse dnes ráno. Budu poračovat v mé jízdě, jakou jedu teď a budu se zlepšovat," uzavřel Andreas.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?