Nové vozy WRC jsou větším lákadlem pro vstup nových týmů do MS, to dokazuje Mezinárodní automobilovou federací FIA aktualizovaná startovní listina letošního roku.
Je však možné, že i tento seznam ještě není konečný, protože možnost přihlásit se do MS se jezdcům a týmům naskýtá až do 26. dubna.
Startovní listina:
1 CITROËN TOTAL WORLD RALLY TEAM
2 CITROËN TOTAL WORLD RALLY TEAM
3 FORD ABU DHABI WORLD RALLY TEAM
4 FORD ABU DHABI WORLD RALLY TEAM
5 M-SPORT STOBART WORLD RALLY TEAM
6 M-SPORT STOBART WORLD RALLY TEAM
7 MUNCHI’S FORD WORLD RALLY TEAM
8 ICE1RACING
9 FERM POWER TOOLS WORLD RALLY TEAM
10 TEAM ABU DHABI
11 PETTER SOLBERG WORLD RALLY TEAM
12 BRAZIL WORLD RALLY TEAM
14 VAN MERKSTEIJN MOTORSPORT
37 MINI WRC TEAM
43 MONSTER WORLD RALLY TEAM
52 MINI WRC TEAM
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.