Pilot týmu Stobart, Mattew Wilson, má nyní příslib, podle něhož by se měl postavit na start minimálně na několika dalších soutěžích.
Matthew Wilson může konečně trochu volněji dýchat. Doteď totiž nebylo jisté, jestli pilot Stobartu bude letos pokračovat ve WRC i nadále. Měl totiž finančně zajištěný pouze start ve Švédsku, vše ostatní zůstávalo otevřené. Teď ale bylo oznámeno, že by se měl zúčastnit soutěží minimálně až do Řecka. Matthew tak musí doufat, že se na dalších soutěžích ukáže v dobrém světle, což by mu mohlo pomoci ve vyjednávání se potencionálními sponzory a ve shánění nutného budgetu. „Do Řecka je vše zajištěno, což je super. Snad se mi podaří sestavit program až do konce sezony,“ řekl Brit pro server wrc.com.
Jeho otec, Malcolm Wilson, jenž je šéfem M-Sportu a týmovým šéfem Fordu i Stobartu, říká: „Poté, co byl jeho program pro tuto sezonu zajištěn, se teď může více koncentrovat na ježdění. Ve Švédsku měl pech, když se mu rozbilo servořízení. V Mexiku by mu to mělo více sednout, šotolina je jeho nejoblíbenější a s autem toho na šotolině už hodně natestoval.“Jen připomeňme, že Matthew se staral o vývojové práce Fordu Fiesta RS WRC. Ve WRC jezdí od roku 2006, když debutoval jako 16letý. Jeho nejlepším výsledkem je zatím čtvrté místo z Rally Japan 2007.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.