Pilot týmu Stobart, Mattew Wilson, má nyní příslib, podle něhož by se měl postavit na start minimálně na několika dalších soutěžích.
Matthew Wilson může konečně trochu volněji dýchat. Doteď totiž nebylo jisté, jestli pilot Stobartu bude letos pokračovat ve WRC i nadále. Měl totiž finančně zajištěný pouze start ve Švédsku, vše ostatní zůstávalo otevřené. Teď ale bylo oznámeno, že by se měl zúčastnit soutěží minimálně až do Řecka. Matthew tak musí doufat, že se na dalších soutěžích ukáže v dobrém světle, což by mu mohlo pomoci ve vyjednávání se potencionálními sponzory a ve shánění nutného budgetu. „Do Řecka je vše zajištěno, což je super. Snad se mi podaří sestavit program až do konce sezony,“ řekl Brit pro server wrc.com.
Jeho otec, Malcolm Wilson, jenž je šéfem M-Sportu a týmovým šéfem Fordu i Stobartu, říká: „Poté, co byl jeho program pro tuto sezonu zajištěn, se teď může více koncentrovat na ježdění. Ve Švédsku měl pech, když se mu rozbilo servořízení. V Mexiku by mu to mělo více sednout, šotolina je jeho nejoblíbenější a s autem toho na šotolině už hodně natestoval.“Jen připomeňme, že Matthew se staral o vývojové práce Fordu Fiesta RS WRC. Ve WRC jezdí od roku 2006, když debutoval jako 16letý. Jeho nejlepším výsledkem je zatím čtvrté místo z Rally Japan 2007.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?