Jen pár dní před startem první soutěže ve Švédsku byl zveřejněn seznam přihlášených do P-WRC. Jako hlavní favorit se jeví Patrik Flodin.
Příští týden začíná sezona P-WRC 2011 ve Švédsku. Už máme kompletní seznam přihlášených do MS produkčních vozů. Celkově se zapsalo 18 jezdců, 14 z nich by se mělo představit již ve Švédsku, 4 se rozhodli Švédsko vynechat. Mezi favority patří Parik Flodin, který startuje se Subaru Impreza ruského týmu Uspenskiy-Team. „Už se na tento rok těším, naším cílem je samozřejmě získat lepší místo než vloni,“ říká Patrik pro wrc.com. Jen dodejme, že vloni byl Patrik druhý za Armindem Araujem, který se pro letošní sezonu do P-WRC nepřihlásil.„Myslím ale, že to bude těžké, jsou zde dobří jezdci. Porazit Haydena Paddona bude velmi těžké. Znám ho a znám i jeho tým. Je to dobrá sestava. Ale já se cítím dobře připraven, silnější než kdykoliv předtím a mám opravdu velice dobrý tým s dobrým autem. Mám také hodně zkušeností,“ říká Patrik.Vedle Flodina a Paddona patří mezi favority také Michal Kosciuszko, který bude jezdit za polský tým Lotos Dymanic. Dalšími zkušenými jezdci jsou Martin Semerad, Gianluca Linari a Anders Grondal.Seznam přihlášených pro P-WRC 2011:startovní číslo - jezdec:21 - Patrik Flodin22 - Michal Kosciuszko23 - Gianluca Linari24 - Anders Grondal25 - Jukka Ketomaki26 - Martin Semerad27 - Harry Hunt28 - Majed Al Shamsi29 - Bader Al Jabri30 - Oleksandr Saliuk31 - Oleksiyi Kikireshko32 - Waleri Gorban33 - Dimitri Tagirow34 - Juri Protasow35 - Nicolas Fuch Sierlecki36 - Rami Daoud Jaber37 - Ricardo Trivino38 - Hayden Paddon
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.