Henning Solberg se obává, že ho absence jakéhokoliv testování bude o nadcházející rally Monte Carlo výrazně limitovat. Nor myslí, že bude problém se dostat do TOP10.
Henning Solberg před Rally Monte Carlo vůbec netestoval. Podle jeho mínění by ho tato skutečnost mohla stát umístění v nejlepší desítce. Henning odstartuje s Fordem Fiesta S2000, o který se budou starat mechanici jeho bratra Pettera.
"Před startem rally jsem vůbec netestoval. Navíc jsem s Fiestou S2000 ještě nikdy nejel na těchto gumách (Michelinech). Každá guma je o 3,5kg lehčí než ty, se kterými jsem jezdil v rámci MS. Vůbec netuším, jak to ovlivní nastavení auta. Vím také, že tihle hoši v IRC jsou hodně rychlí. Nebude to lehké, ale udělám, co budu moci," říká Henning.
Henninga bude opět navigovat Ilka Minorová. Ilka se na konci minulé sezony moc nesvezla, když měla během roku nehodu v rakouském šampionátu s Manfredem Stohlem. Nicméně teď už je zdravá.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?