Henning Solberg se obává, že ho absence jakéhokoliv testování bude o nadcházející rally Monte Carlo výrazně limitovat. Nor myslí, že bude problém se dostat do TOP10.
Henning Solberg před Rally Monte Carlo vůbec netestoval. Podle jeho mínění by ho tato skutečnost mohla stát umístění v nejlepší desítce. Henning odstartuje s Fordem Fiesta S2000, o který se budou starat mechanici jeho bratra Pettera.
"Před startem rally jsem vůbec netestoval. Navíc jsem s Fiestou S2000 ještě nikdy nejel na těchto gumách (Michelinech). Každá guma je o 3,5kg lehčí než ty, se kterými jsem jezdil v rámci MS. Vůbec netuším, jak to ovlivní nastavení auta. Vím také, že tihle hoši v IRC jsou hodně rychlí. Nebude to lehké, ale udělám, co budu moci," říká Henning.
Henninga bude opět navigovat Ilka Minorová. Ilka se na konci minulé sezony moc nesvezla, když měla během roku nehodu v rakouském šampionátu s Manfredem Stohlem. Nicméně teď už je zdravá.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.