SWRC se rozroste o další vůz Ford Fiesta S2000.
Letošní šampion SWRC, Xevi Pons bude startovat v asfaltovém mistrovství Španělska a SWRC s Fiestou S2000 a podporou Hankook a pivovaru Hijos de Rivera.
Ponsovo loňské auto bude nasazeno v SWRC. Vozidlo převzal z M Sportu tým MM Motorport Markko Märtina a angažoval mladého estonce Tanaka. Estonec letos absolvoval třináct závodů. Zúčastnil se PWRC (Pirelli Star Drivers) a estonského mistrovství. V rámci PWRC absolvoval sedm podniků a dvakrát vyhrál. Za volantem Fiesty S2000 se objevil na estonské Saremaa Rally, kde skončil třetí a Finnsco Ralli, kde odstoupil pro technickou závadu.
V rámci PWRC skončil celkově na čtvrtém místě. Jezdec začal závodit v roce 2004 s VW Golf, dále pokračoval s Renaultem Clio. V roce 2008 přezbrojil na čtyřkolku Subaru WRX. Letos jel s desítkovým Lancerem. Jezdec je ročník 1987.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?