Andy Priaulx vyměnil jeho závodní BMW ze seriálu WTCC za nové Mini WRC, které si odbude svůj debut ve World Rally Championship v sezoně 2011.
Trojnásobný světový šampion byl nadšen, když mu tuto fantastickou šanci nabídl David Richards, jehož Prodrive speciál do rallyové verze přestavil a jehož společnost bude Mini nasazovat do WRC v roce 2011.„Zažil jsem spoustu zábavy. Bylo skvělé, že zde byl i Kris Meeke, takže mi mohl ukázat co a jak. Pak byl docela odvážný, když si sedl vedle mě na sedadlo spolujezdce, když jsem řídil. Je to opravdu pěkné malé auto a jsem si jistý, že program bude úspěšný. Byla to neuvěřitelná možnost a musím za ní poděkovat Davidu Richardsovi. Nicméně ještě předtím, než se vyrojí spekulace o mém možném přestupu z okruhů do rally, tak musím říci, že to nepřipadá v úvahu. Nedokážu si představit, jak bych se měl měřit s kluky z rally na této zkoušce!“Test se odehrával na zkušební trati společnosti Prodrive v Banbury, Oxfordshire. Jen dodejme, že Mini WRC je poháněno motorem o obsahu 1,6l. Tento čtyřválec s přímým vstřikováním paliva je dopován ještě turbodmychadlem. Jedná se tedy o stejný motor, jaký Andy testoval pro BMW Motorsport v BMW 320 TC ve Valencii minulý týden.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?