Andy Priaulx vyměnil jeho závodní BMW ze seriálu WTCC za nové Mini WRC, které si odbude svůj debut ve World Rally Championship v sezoně 2011.
Trojnásobný světový šampion byl nadšen, když mu tuto fantastickou šanci nabídl David Richards, jehož Prodrive speciál do rallyové verze přestavil a jehož společnost bude Mini nasazovat do WRC v roce 2011.„Zažil jsem spoustu zábavy. Bylo skvělé, že zde byl i Kris Meeke, takže mi mohl ukázat co a jak. Pak byl docela odvážný, když si sedl vedle mě na sedadlo spolujezdce, když jsem řídil. Je to opravdu pěkné malé auto a jsem si jistý, že program bude úspěšný. Byla to neuvěřitelná možnost a musím za ní poděkovat Davidu Richardsovi. Nicméně ještě předtím, než se vyrojí spekulace o mém možném přestupu z okruhů do rally, tak musím říci, že to nepřipadá v úvahu. Nedokážu si představit, jak bych se měl měřit s kluky z rally na této zkoušce!“Test se odehrával na zkušební trati společnosti Prodrive v Banbury, Oxfordshire. Jen dodejme, že Mini WRC je poháněno motorem o obsahu 1,6l. Tento čtyřválec s přímým vstřikováním paliva je dopován ještě turbodmychadlem. Jedná se tedy o stejný motor, jaký Andy testoval pro BMW Motorsport v BMW 320 TC ve Valencii minulý týden.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.