Finská média včera přinesla informace, podle nichž by se mohl Kimi Räikkönen stát členem týmu Monster Ford, kde by doplnil jako druhý jezdec Američana Kena Blocka. S tím by mohly souviset i starty v NASCAR v USA.
Kimi Räikkönen vyjádřil odhodlání zůstat v MS v automobilových soutěžích i v roce následujícím. I když nás značka Citroën neustále zásobuje informacemi o horlivém jednání s Kimim o další spolupráci, zatím není nic podepsáno. Podle vyjádření šéfa Citroënu pro motorsport, Oliviera Quesnela, si francouzská značka chce Fina jednoznačně podržet ve svém týmu. Francouz doufá, že už brzy dojde k adekvátnímu prodloužení smlouvy, jenže existují i určité překážky.Podle informací „Ilta-Sanomat“ má v současné době Kimi na stole lukrativní nabídku od Fordu. Údajně by se měl objevit na scéně silný americký partner, který by byl ochotný zaplatit nejen starty Kimiho v MS s Fiestou WRC, ale také by měl zajistit několik testů vozu série NASCAR.
Příští rok by mohla za Monster Ford jezdit mediálně velmi zajímavá dvojice: Block-Räikkönen
Pokud by Kimi opravdu přešel k týmu Monster, došlo by k velmi zajímavé situaci. Finovi starty totiž v sezoně 2010 podporoval Red Bull (výrobce energetických nápojů z Rakouska), zatímco teď by jeho starty financoval Monster (výrobce energetických nápojů prezentující se převážně v USA a jeden z hlavních konkurentů Red Bullu).
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?