Toni Gardemeister bude příští rok mnohem více vidět na scéně IRC. Za poslední dva roky Fin moc soutěží neodjel. Letos to byly vlastně soutěže dvě: Lednová Rally Monte Carlo s Fiatem Punto S2000 a jeho domácí Finská rally s Fiestou S2000.
Teď se začíná jasněji tvořit nejbližší budoucnost Fina. 35letý jezdec z města Valkeala pracuje na programu několika startů v IRC s vozem S2000. Dříve se snažil domluvit se s nějakým privátním týmem, který by nasazoval Škodu Fabia S2000 Evo 2, ale jiné auto od jiného výrobce také není vyloučeno.Na začátku prosince by měl být potvrzen program na rok 2011, ale zajisté bude hlavním cílem účast v Intercontinental Rally Challenge. „Momentálně diskutujeme všechny detaily se sponzory a také se snažíme sehnat nějaké peníze a podporu od dalších společností. Ale zajisté budeme startovat na Monte Carlu,“ říká Toni Gardemeister.Stejně jako v minulých letech, nebude se Toni účastnit pouze IRC. Má plány na účast v několika místních šampionátech – ve Finsku na Neste Rally, v Litvě a možná v Rusku. Navíc Toni připravuje jeho BMW na nějaké soutěže, nejpravděpodobněji se jeví start v Německu a v Estonsku na Rally Saaremaa.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?