Martin Prokop, který se po sedmé zkoušce posunul do čela soutěže, řekl, že Nasser Al-Attiyah je velmi rychlý na tak rozbitých cestách, které jsou na Kypru, a vyhrát ExPro Cyprus Rally bude velkou výzvou.
Martin Prokop vede po sedmi zkouškách před úřadujícím mistrem Středního východu o 9,5s. Martin jede tradičně s Fordem Fiesta S2000, který mu připravuje britský M-Sport. Na svoje konto si však připsal penalizaci 20s za to, že dnes ráno opustil moc pozdě servis.
"Nassera znám velmi dobře a vím, že je to velmi rychlý jezdec, speciálně na tak rozbitých cestách, jako jsou tady. Naše auto je v pohodě, jen jsme měli problém s pneumatikami. Nemuselo by být takové horko. Jedeme s měkou směsí pneumatik, ale ideální by bylo mít nazutou tvrdou. Asfaltová část soutěže je velmi kluzká, takže nemáme tak dobrou trakci jako na šotolině," uzavřel Martin Prokop.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?