Martin Prokop, který se po sedmé zkoušce posunul do čela soutěže, řekl, že Nasser Al-Attiyah je velmi rychlý na tak rozbitých cestách, které jsou na Kypru, a vyhrát ExPro Cyprus Rally bude velkou výzvou.
Martin Prokop vede po sedmi zkouškách před úřadujícím mistrem Středního východu o 9,5s. Martin jede tradičně s Fordem Fiesta S2000, který mu připravuje britský M-Sport. Na svoje konto si však připsal penalizaci 20s za to, že dnes ráno opustil moc pozdě servis.
"Nassera znám velmi dobře a vím, že je to velmi rychlý jezdec, speciálně na tak rozbitých cestách, jako jsou tady. Naše auto je v pohodě, jen jsme měli problém s pneumatikami. Nemuselo by být takové horko. Jedeme s měkou směsí pneumatik, ale ideální by bylo mít nazutou tvrdou. Asfaltová část soutěže je velmi kluzká, takže nemáme tak dobrou trakci jako na šotolině," uzavřel Martin Prokop.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.