Martin Prokop, který se po sedmé zkoušce posunul do čela soutěže, řekl, že Nasser Al-Attiyah je velmi rychlý na tak rozbitých cestách, které jsou na Kypru, a vyhrát ExPro Cyprus Rally bude velkou výzvou.
Martin Prokop vede po sedmi zkouškách před úřadujícím mistrem Středního východu o 9,5s. Martin jede tradičně s Fordem Fiesta S2000, který mu připravuje britský M-Sport. Na svoje konto si však připsal penalizaci 20s za to, že dnes ráno opustil moc pozdě servis.
"Nassera znám velmi dobře a vím, že je to velmi rychlý jezdec, speciálně na tak rozbitých cestách, jako jsou tady. Naše auto je v pohodě, jen jsme měli problém s pneumatikami. Nemuselo by být takové horko. Jedeme s měkou směsí pneumatik, ale ideální by bylo mít nazutou tvrdou. Asfaltová část soutěže je velmi kluzká, takže nemáme tak dobrou trakci jako na šotolině," uzavřel Martin Prokop.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?