Škoda by mohla do dvou let zamířit do MS v automobilových soutěžích. I přesto, že ještě není nic oficiálně potvrzeno, tak jeden německý server přišel ze zprávou, že jisté plány již existují.
Šéf Škody Motorsport, Michal Hrabánek, se zúčastnil právě skončené rally ve Francii. To napomáhá spekulacím, které hovoří o možném návratu mladoboleslavské Škodovky do MS. Oficiálně však zatím není nic potvrzené. Zástupci české značky by se ale měli sejít s lidmi od FIA a ostatních týmů z MS a jednat o možném vstupu značky do šampionátu. Jenže podle zpráv jednoho německého serveru by měli být technici v Mladé Boleslavi už mnohem dál a společně s kolegy z Orecy (úpravce motorů) už by měli pracovat na návrhu pohonné jednotky 1,6l s turbem, která je zamontovaná ve vozech pro MS. V budoucnu by ale měly být motory o objemu 1,6l i v současných vozech S2000. To by znamenalo, že by se Škodě přímo nabízela možnost stavby Fabie WRC. Navíc po úspěchu s vozem S2000 by bylo WRC dalším logickým krokem. Škodě ale chybí schválení od mateřské automobilky VW, jenže také oni uvažují nad vstupem do WRC.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.