Během celé dnešní etapy se oba stálí tovární jezdci na vozech Abarth Grande Punto pohybovali blízko od sebe, nicméně po většinu dne měl mírně na vrch Basso. Jenže v italském šampionátu, o který Abarthu především jde, je Luca Rossetti na lepší pozici než Giandomenico Basso. Nechystá tedy Abarth týmovou režii?
Oba jezdci, jak Rossetti tak Basso, již v minulosti dokázali tuto soutěž vyhrát. Jenže tento rok startují oba za stejný tým ve stejném mistrovství a tak se přímo nabízí, zda se Abarth, který byl před sezonou všemi odepisovaný, ale který nicméně v Itálii bojuje o titul, nerozhodne použít týmovou režii. „Je možné, že tým něco vymyslí, ale nejdůležitější je, abychom po dvou dnech měli oba vozy na špici v celkovém hodnocení rally. Zatím v letošní sezoně nemám z vozu úplně nejlepší pocit, ale doufám, že se to právě na Sanremu změní,“ říká Basso.„Mám rád tuto soutěž. Navíc máme na startu hned tři Abarthy Grande Punto, které jsou v nové širší specifikaci. Ve srovnání s předchozím modelem se jedná o citelné zlepšení, především na suchu,“ popisuje nový vůz Giandomenico, který vyhrál Sanremo v roce 2008. V italském mistrovství ztrácí Basso na vedoucího Andreucciho bodů jedenáct, ale Rossetti jen tři...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?