Během celé dnešní etapy se oba stálí tovární jezdci na vozech Abarth Grande Punto pohybovali blízko od sebe, nicméně po většinu dne měl mírně na vrch Basso. Jenže v italském šampionátu, o který Abarthu především jde, je Luca Rossetti na lepší pozici než Giandomenico Basso. Nechystá tedy Abarth týmovou režii?
Oba jezdci, jak Rossetti tak Basso, již v minulosti dokázali tuto soutěž vyhrát. Jenže tento rok startují oba za stejný tým ve stejném mistrovství a tak se přímo nabízí, zda se Abarth, který byl před sezonou všemi odepisovaný, ale který nicméně v Itálii bojuje o titul, nerozhodne použít týmovou režii. „Je možné, že tým něco vymyslí, ale nejdůležitější je, abychom po dvou dnech měli oba vozy na špici v celkovém hodnocení rally. Zatím v letošní sezoně nemám z vozu úplně nejlepší pocit, ale doufám, že se to právě na Sanremu změní,“ říká Basso.„Mám rád tuto soutěž. Navíc máme na startu hned tři Abarthy Grande Punto, které jsou v nové širší specifikaci. Ve srovnání s předchozím modelem se jedná o citelné zlepšení, především na suchu,“ popisuje nový vůz Giandomenico, který vyhrál Sanremo v roce 2008. V italském mistrovství ztrácí Basso na vedoucího Andreucciho bodů jedenáct, ale Rossetti jen tři...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.