Franz Wittmann se nakonec rozhodl zrušit svůj start v Itálii na rally Sanremo. Namísto startu v Itálii by se měl Franz objevit v listopadu na Kypru.
26letý rakouský jezdec, který nastupuje v IRC s vozem Peugeot 207 S2000, by se měl místo odvolaného startu v Itálii zúčastnit FxPro Cyprus Rally. Přijde tak se svým navigátorem, Klausem Wichou, o slavnou asfaltovou soutěž.„Udělali jsme toto rozhodnutí ve světle dalšího vývoje auta. Občas musíte prostě změnit plány, které jste měli na sezonu,“ řekl Wittmann.Wittmann, který během své první sezony s vozem S2000 ukázal část svého potenciálu, byl původně typován jeho týmovým šéfem, Ronnym Leschlornem, že by na Sanremu mohl dojet v TOP8. Jen dodejme, že na Barum Czech Rally Zlín, která se jela minulý měsíc, dojel Wittmann jedenáctý.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?