Zítra odstartuje další podnik mistrovství světa. Testovací RZ nerychleji projel Latvala. Raikonnen urazil kolo.
V Japonsku právě probíhá testovací rychlostní zkouška. Nejrychleji Fin Latvala na Fordu. Časy účasníků SWRC ještě nějsou známy.
SHAKEDOWN výsledky:
01. Latvala, Ford Focus 2:33,102. Loeb, Citroen C4 2:33,504. Sordo, Citroen C4 2:33,705. Ogier, Citroen C4 2:34,006. Wilson, Ford Focus 2:34,707. Sordo, Citroen C4 2:34,808. P. Solberg, Citroen C4 2:34,809. Hirvonen, Ford Focus 2:35,110. Raikonnen, Citroen C4 WRC 2:35,1
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.