V platnost vstupují nové přepisy phledně pneumatik. Dávají si za cíl snížení nákladů. Už příští rok také uvidíme v mistrovství světa pneumatiky různých dodavatelů. O jaké by se mělo jednat se dozvíme již 15. září.
Myšlenka jednotného obutí ve WRC přežila pouze tři roky. Od příštího roku bude možné si svého dodavate pneumatik vybrat. Nebude to však výrobce ledajaký. Kdo chce dodávat pneumatiky do mistrovství světa, musí se maximálně do 15. září zaregistrovat na seznam Světové rady automobilového sportu. Potom FIA tento seznam uveřejní.
Všechny týmy s vozy s pohonem všech kol si potom z toho listu budou muset vybrat. Výjimku tvoří nepriotitní jezdci, posádky s "en čtyřkami" a "dvoukolkami". Ti si budou moci volit dodavatele i mimo tento seznam.
Takto pozměněná pravidal se zasazují o rovné šance mezi týmy a snaží se zamezit dalšímu nárustu nákladů. Pneumatiky budou opatřeny čárovým kódem a FIA je bude jezdcům rozdělovat na základě náhodného losu. V pravidlech bude také pro pneumatiky určen cenový strop a omezen bude také počet dní, které je možno během roku využít k testování.
Počet pneumatik, které je možno během podniku využít, zůstává pro následující rok nezměněn, pro roky 2012 a 2013 se ale počítá s omezením zřejmě o 15 až 20 %.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?