Frédéric Miclotte, spolujezdec Freddyho Loixe uznal, že při svém druhém ze čtyř plánovaných startů v letošním IRC nebude posádka pod žádným tlakem. To by posádce mělo hrát do karet.
Frédéric Miclotte, který se jistě nemalou měrou podílel na úspěchu posádky na vítězné Ypres rally, si myslí, že fakt, že nejsou v bitvě o titul IRC, jim pomůže v koncentraci na dalším podniku na ostrově Madeira. Nemusejí s nikým přímo bojovat a mohou se koncentrovat pouze na vítězství.
"Na titul nemyslíme, půjdeme pouze po vítězství. Stratoval jsem tam třikrát, Freddy také několikrát. Dokonce jsme tam loni startovali spolu. Ačkoliv to byla velmi náročná soutěž, myslím, že vítězství je reálné," říká Miclotte.
Loix měl původně startovat s Fabií René Georges Rally Sport Rally Sport týmu, problémy s logistikou však zapříčinily, že bude pokračovat s českým továrním týmem.
"Nebylo možné pokračovat s vozem týmu René Georges, objevíme se tedy opět se Škodou Motorsport," říká dále Miclotte. "Je to pro nás lepší, protože bude startovat se širším vozem a to bude na asfaltu výhoda. Bohužel díky dohodě se Škodou bude vůz vyroben celkem pozdě, proto nemáme žádnou možnost svést se s vozem před soutěží a to je pro nás trochu zklamání."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.