Frédéric Miclotte, spolujezdec Freddyho Loixe uznal, že při svém druhém ze čtyř plánovaných startů v letošním IRC nebude posádka pod žádným tlakem. To by posádce mělo hrát do karet.
Frédéric Miclotte, který se jistě nemalou měrou podílel na úspěchu posádky na vítězné Ypres rally, si myslí, že fakt, že nejsou v bitvě o titul IRC, jim pomůže v koncentraci na dalším podniku na ostrově Madeira. Nemusejí s nikým přímo bojovat a mohou se koncentrovat pouze na vítězství.
"Na titul nemyslíme, půjdeme pouze po vítězství. Stratoval jsem tam třikrát, Freddy také několikrát. Dokonce jsme tam loni startovali spolu. Ačkoliv to byla velmi náročná soutěž, myslím, že vítězství je reálné," říká Miclotte.
Loix měl původně startovat s Fabií René Georges Rally Sport Rally Sport týmu, problémy s logistikou však zapříčinily, že bude pokračovat s českým továrním týmem.
"Nebylo možné pokračovat s vozem týmu René Georges, objevíme se tedy opět se Škodou Motorsport," říká dále Miclotte. "Je to pro nás lepší, protože bude startovat se širším vozem a to bude na asfaltu výhoda. Bohužel díky dohodě se Škodou bude vůz vyroben celkem pozdě, proto nemáme žádnou možnost svést se s vozem před soutěží a to je pro nás trochu zklamání."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?