Frédéric Miclotte, spolujezdec Freddyho Loixe uznal, že při svém druhém ze čtyř plánovaných startů v letošním IRC nebude posádka pod žádným tlakem. To by posádce mělo hrát do karet.
Frédéric Miclotte, který se jistě nemalou měrou podílel na úspěchu posádky na vítězné Ypres rally, si myslí, že fakt, že nejsou v bitvě o titul IRC, jim pomůže v koncentraci na dalším podniku na ostrově Madeira. Nemusejí s nikým přímo bojovat a mohou se koncentrovat pouze na vítězství.
"Na titul nemyslíme, půjdeme pouze po vítězství. Stratoval jsem tam třikrát, Freddy také několikrát. Dokonce jsme tam loni startovali spolu. Ačkoliv to byla velmi náročná soutěž, myslím, že vítězství je reálné," říká Miclotte.
Loix měl původně startovat s Fabií René Georges Rally Sport Rally Sport týmu, problémy s logistikou však zapříčinily, že bude pokračovat s českým továrním týmem.
"Nebylo možné pokračovat s vozem týmu René Georges, objevíme se tedy opět se Škodou Motorsport," říká dále Miclotte. "Je to pro nás lepší, protože bude startovat se širším vozem a to bude na asfaltu výhoda. Bohužel díky dohodě se Škodou bude vůz vyroben celkem pozdě, proto nemáme žádnou možnost svést se s vozem před soutěží a to je pro nás trochu zklamání."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?