Simon Evans, v letošním roce již čtyřnásobný mistr Austrálie (2x Toyota Corolla S2000, 1x Mitsubishi Lancer Evo IX a 1x Subaru Impreza) by rád naplnil svá slova, která pronesl koncem loňského roku, že by se rád zúčastnil alespoň dvou podniků Intercontinental Rally Challenge.
V prosinci loňského roku, kdy si Evans společně se svojí chotí Sue, která sedává vedle svého manžela na horkém sedadle spolujezdce, vyzkoušeli speciál Peugeot 207 S2000, byl start na Evropských podnicích IRC pro sympatickou posádku jen zbožné přání. V nejbližších týdnech se však může vše změnit. Podle magazínu Motorsport eNews je velmi pravděpodobné, že se manželská dvojice postaví na start srpnové Barum Czech rally Zlín a listopadové Rally of Scotland s již otestovaným Peugeotem 207 S2000.
Foto: rallysportmag.com.au
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?