Rally nebo F1? Otázka, kterou teď patrně řeší Kimi Räikkonen. Mnoho věcí však nasvědčuje tomu, že v rally setrvá.
Sám Fin k tomu říká následující: "Formuli 1 jsem úplně neopustil, ale užívám si to, co dělám nyní. Zatím jsem se nerozhodnul o tom, co budu dělat příští rok. Ale rozhodnu se již brzy, možná už po domácí rally ve Finsku."
"S Räikkönenovou letošní sezónou jsme spokojeni. Pro značku Red Bull je velmi přínosný a vše směřujeme k prodloužení naší smlouvy i na příští rok," oplývá chválou na Fina jeho hlavní sponzor Red Bull. Ten by Räikkönena nejraději viděl příští rok opět ve WRC.
S otázkou prodloužení smlouvy má jasno i týmový šéf Citroenu Olivier Quesnel. "Jsem si jistý, že to tak dopadne," říká. "Podle mě se naplno vložil do rally a chce zde uspět. Budu potěšený, pokud zůstane."
Räikkonen je jistě všestranně nadaný jezdec. V rally však jede svoji první sezónu a doplácí i na nezkušenost, za což mluví řada nepovedených výsledků. Pokud však nebourá, výsledky stojí za to.
"Mohl by zůstat, protože tento rok se pouze učil," říká šestinásobný světový šampion Loeb "Letos díky tomu nemohl být tak konkurenceschopný. Kdyby z rally odešel, tento rok by prostě ztratil. Pokud však zůstane, bude příští rok soutěžit na soutěžích, které zná z letoška."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?