Rally nebo F1? Otázka, kterou teď patrně řeší Kimi Räikkonen. Mnoho věcí však nasvědčuje tomu, že v rally setrvá.
Sám Fin k tomu říká následující: "Formuli 1 jsem úplně neopustil, ale užívám si to, co dělám nyní. Zatím jsem se nerozhodnul o tom, co budu dělat příští rok. Ale rozhodnu se již brzy, možná už po domácí rally ve Finsku."
"S Räikkönenovou letošní sezónou jsme spokojeni. Pro značku Red Bull je velmi přínosný a vše směřujeme k prodloužení naší smlouvy i na příští rok," oplývá chválou na Fina jeho hlavní sponzor Red Bull. Ten by Räikkönena nejraději viděl příští rok opět ve WRC.
S otázkou prodloužení smlouvy má jasno i týmový šéf Citroenu Olivier Quesnel. "Jsem si jistý, že to tak dopadne," říká. "Podle mě se naplno vložil do rally a chce zde uspět. Budu potěšený, pokud zůstane."
Räikkonen je jistě všestranně nadaný jezdec. V rally však jede svoji první sezónu a doplácí i na nezkušenost, za což mluví řada nepovedených výsledků. Pokud však nebourá, výsledky stojí za to.
"Mohl by zůstat, protože tento rok se pouze učil," říká šestinásobný světový šampion Loeb "Letos díky tomu nemohl být tak konkurenceschopný. Kdyby z rally odešel, tento rok by prostě ztratil. Pokud však zůstane, bude příští rok soutěžit na soutěžích, které zná z letoška."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.