Vše se chystá na debut nové evoluce Škodovácké zbraně. Již příští víkend má na Geko Ypres Rally vyjet Škoda Fabia S2000 Evo II. Svoje vozy však testovali i jezdci Kronosu a domácí jezdci.
Během testu, který se konal 14. až 16. 6., se svezli oba tovární jezdci, jak Juho Hänninen, tak Honza Kopecký. Test se uskutečnil v okolí Vyškoda na úseku známém jako "Vážanská" RZ.
O tom, že bude mít Škoda na Geko Ypres rally silné zastoupení, není pochyb. Hned se třemi "evo dvojkami" se představí tovární tým. Do té třetí usedne vedle stabilních jezdců ještě domácí hvězda Freddy Loix. Další vozy, ovšem starší specifikace, budou prohánět i domácí jezdci.
Prvním z nich je Bernd Casier, který toho má již s vozy specifikace S2000 najeto poměrně hodně. Vedle Peugeotu, Fiatu a VW v minulosti startoval i s Octavií WRC. Dalšími domácími jezdci s Fabiemi budou i méně zkušenější Didier Vanwijnsberghe a Mark van Eldik. Na jejich testy se můžete podívat s následujícím videu.
Na belgické asfalty se pilně chystá i konkurenční Kronos. Během testů se přiravovali jak Kris Meeke, tak Theirry Neuville. Docela optimisticky se cítí Meeke, který by však velmi nutně potřeboval nějaký dobrý výsledek.
"Mám dobrou šanci opět vyhrát a to by pro nás bylo důležité," nechal se slyšet. "Naše auto je dostatečně rychlé a loni jsme ukázali, že na to máme. To bych chtěl nyní zúročit a vydat ze sebe svoje maximum."
Zdroj: www.mediarally.be
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?