Tom Cave završil přípravu na Rally d’Italia-Sardegna úspěšným testem ve Walesu.
Cave, který se zúčastní minimálně šesti podniků IRC s Protonem Satria Neo Super 2000, startuje na Sardínii 4. až 6. června. Během nedávného testu tento britský jezdec najezdil asi osmdesát kilometrů a on sám jej popisuje jako "konstruktivní".
"Úsek, který jsme zvolili, byl trochu hrubý, suchý a prášivý, takže docela rozumná příprava na Sardínii. Začali jsme s nastavováním setupu, abychom se odstali dopředu v přípravě na rally."
Cave, kterého bude navigovat Velšan Craig Parry, má svoji premiéru v IRC leots již za sebou, když na Monte Carlu vybojoval ve Fordu Fiesta ST osmou příčku ve 2WD Cupu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?