Bývalý dvojnásobný juniorský šampión, P-G Andersson, si zkusí IRC. Svůj debut v Intercontinental Rally Challenge si odbude na Rally d'Italia-Sardegna, která se jede příští měsíc.
30letý Švéd pojede s Mitsubishi Lancer Evolution X pro britský tým JRM. Bude se jednat o stejný vůz, se kterým vyhrál Gwyndaf Evans v březnu Pirelli Rally započítávanou do Britského mistrovství. „Bude to poprvé, co pojedu s Evo X, i když mě před soutěží čeká ještě malý test ve Švédsku, který se odehraje v pátek. Vlastním jedno Evo IX, takže bude zajímavé porovnat rozdíly mezi těmito dvěma vozy,“ říká Andersson.Vysoce ceněný jezdec byl továrním pilotem japonské Suzuki ve World Rally Championship. Suzuki však šampionát na konci roku 2008 po pouhém roce účinkování opustilo. Nedávno se Per Gunar objevil za volantem Škody Fabie S 2000 ve WRC a také se zúčastnil testu Fordu Focus WRC pro tým M-Sport.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?