Bývalý dvojnásobný juniorský šampión, P-G Andersson, si zkusí IRC. Svůj debut v Intercontinental Rally Challenge si odbude na Rally d'Italia-Sardegna, která se jede příští měsíc.
30letý Švéd pojede s Mitsubishi Lancer Evolution X pro britský tým JRM. Bude se jednat o stejný vůz, se kterým vyhrál Gwyndaf Evans v březnu Pirelli Rally započítávanou do Britského mistrovství. „Bude to poprvé, co pojedu s Evo X, i když mě před soutěží čeká ještě malý test ve Švédsku, který se odehraje v pátek. Vlastním jedno Evo IX, takže bude zajímavé porovnat rozdíly mezi těmito dvěma vozy,“ říká Andersson.Vysoce ceněný jezdec byl továrním pilotem japonské Suzuki ve World Rally Championship. Suzuki však šampionát na konci roku 2008 po pouhém roce účinkování opustilo. Nedávno se Per Gunar objevil za volantem Škody Fabie S 2000 ve WRC a také se zúčastnil testu Fordu Focus WRC pro tým M-Sport.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?