P.G. Andersson, který startuje s Fabií S2000 dostal podporu švédského importéra Škodovky.
Švédský jezdec, který vyhrál první závod SWRC ve Švédské rally a třetí byl ve stejném seriálu v Jordánsku, nebude měnit vůz pro zbytek sezóny.
Andersson testoval Fiestu R2 a také Focus WRC. Škodovka změnu vozu zamítla a nabídla prostřednictvím švédského improtéra značky Škoda podporu na zbytek sezóny.
Vozem tedy zůstává Škoda Fabia S2000. "P.G. je jedním z nejlepších jezdců na světě a je velmi příjemný pocit, že Škoda Švédsko může tohoto pilota podpořit. Očekáváme boj o titul v SWRC a také boj se Sandellem," : říká vedoucí oddělení sponzoringu Henrik Svensson
Sám jezdec k tomu říká: "Jsem vělmi vděčný Škodě za podporu, mým cílem nemůže být nic jiného než zbývající závody SWRC vyhrát a získat tak titul," dodává P.G.Andersson
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?