"Fast Freddy", jak se Freddy Loixovi přzdívá, se vrací do IRC. Cílem mu budou dílčí vítězství v jednotlivých podnicích.
Poprvé ho bude mít možost viděl v létě na Geko Ypres Rally a bude to pro něj jistě výzva. Vždyť devětatřicetiletý Belgičan dokázal tuto domácí rally již pětkrát vyhrát. Oproti předchozím letům však bude mít v IRC značkě omezený program, který se smrsknul na pouhé čtyři podniky.
"Protože se účastním pouze čtyř podniků, tak nemohu pomíšlet na titul v IRC. Mým cílem jsou vítězství v jednotlivých podnicích," nechal se slyšet Loix, který ve své kariéře dokázal vyhrát celkem tři podniky IRC. "Na návrat do IRC se velice těším a již dříve jsem mluvil o tom, že se Škoda Fabia velmi dobře ovládá."
Zbývá jen dodat, že o vůz se mu bude starat BFO-Škoda Rally Team. Kromě Ypres Rally ho uvidíme u u nás ve Zlíně a na Sanremu. Další start bude teprve potvrzen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.