"Fast Freddy", jak se Freddy Loixovi přzdívá, se vrací do IRC. Cílem mu budou dílčí vítězství v jednotlivých podnicích.
Poprvé ho bude mít možost viděl v létě na Geko Ypres Rally a bude to pro něj jistě výzva. Vždyť devětatřicetiletý Belgičan dokázal tuto domácí rally již pětkrát vyhrát. Oproti předchozím letům však bude mít v IRC značkě omezený program, který se smrsknul na pouhé čtyři podniky.
"Protože se účastním pouze čtyř podniků, tak nemohu pomíšlet na titul v IRC. Mým cílem jsou vítězství v jednotlivých podnicích," nechal se slyšet Loix, který ve své kariéře dokázal vyhrát celkem tři podniky IRC. "Na návrat do IRC se velice těším a již dříve jsem mluvil o tom, že se Škoda Fabia velmi dobře ovládá."
Zbývá jen dodat, že o vůz se mu bude starat BFO-Škoda Rally Team. Kromě Ypres Rally ho uvidíme u u nás ve Zlíně a na Sanremu. Další start bude teprve potvrzen.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?