"Fast Freddy", jak se Freddy Loixovi přzdívá, se vrací do IRC. Cílem mu budou dílčí vítězství v jednotlivých podnicích.
Poprvé ho bude mít možost viděl v létě na Geko Ypres Rally a bude to pro něj jistě výzva. Vždyť devětatřicetiletý Belgičan dokázal tuto domácí rally již pětkrát vyhrát. Oproti předchozím letům však bude mít v IRC značkě omezený program, který se smrsknul na pouhé čtyři podniky.
"Protože se účastním pouze čtyř podniků, tak nemohu pomíšlet na titul v IRC. Mým cílem jsou vítězství v jednotlivých podnicích," nechal se slyšet Loix, který ve své kariéře dokázal vyhrát celkem tři podniky IRC. "Na návrat do IRC se velice těším a již dříve jsem mluvil o tom, že se Škoda Fabia velmi dobře ovládá."
Zbývá jen dodat, že o vůz se mu bude starat BFO-Škoda Rally Team. Kromě Ypres Rally ho uvidíme u u nás ve Zlíně a na Sanremu. Další start bude teprve potvrzen.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?