Finský pilot F1, Heikki Kovalainen, je přesvědčen, že se jeho krajan, Kimi Räikkönen, brzy stane i v rally profíkem.
Formule 1 ho ztratila, teď Kimi hledá štěstí v MS rally. Mistr světa z roku 2007 změnil přes zimu svoje řemeslo a od února už vystupuje jako jezdec Citroën Juniorteamu. Při svých dvou prvních světových startech na body sice nedosáhl, jeho krajan, Heikki Kovalainen, je však o schopnostech svého kamaráda přesvědčen.Finský pilot F1 si myslí, že během krátké doby Kimi ukáže, že ani rally mu není cizí. „Kimiho první rallyové soutěže v podstatě dopadly tak, jak jsem očekával. Při Arctic Rallye a ve Švédsku však dokázal získat několik solidních časů,“ říká jezdec Lotusu.Nicméně zatím zůstalo jen u rychlých časů na některých testech. Räikkönen skončil také párkrát mimo cestu. Heikki to však vidí, jako normální začátek. „Samozřejmě ještě nějaké chyby také udělá, to je normální začátek kariéry každého závodníka. Kdyby Kimi dojel ve Švédsku na pódiu, byla by to senzace.“„Špička ale jede tak rychle, že pro jezdce se zkušenostmi, které Kimi má, není zkrátka možné, aby udržel tempo. Určitě moc dobře ví, co dělá. Rozhodně nepochybuji o tom, že po nějakém čase bude schopen zajíždět solidní výsledky. Je v dobrém týmu, má dobré auto a také dobrého navigátora,“ uzavřel Kovalainen.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.