Finský pilot F1, Heikki Kovalainen, je přesvědčen, že se jeho krajan, Kimi Räikkönen, brzy stane i v rally profíkem.
Formule 1 ho ztratila, teď Kimi hledá štěstí v MS rally. Mistr světa z roku 2007 změnil přes zimu svoje řemeslo a od února už vystupuje jako jezdec Citroën Juniorteamu. Při svých dvou prvních světových startech na body sice nedosáhl, jeho krajan, Heikki Kovalainen, je však o schopnostech svého kamaráda přesvědčen.Finský pilot F1 si myslí, že během krátké doby Kimi ukáže, že ani rally mu není cizí. „Kimiho první rallyové soutěže v podstatě dopadly tak, jak jsem očekával. Při Arctic Rallye a ve Švédsku však dokázal získat několik solidních časů,“ říká jezdec Lotusu.Nicméně zatím zůstalo jen u rychlých časů na některých testech. Räikkönen skončil také párkrát mimo cestu. Heikki to však vidí, jako normální začátek. „Samozřejmě ještě nějaké chyby také udělá, to je normální začátek kariéry každého závodníka. Kdyby Kimi dojel ve Švédsku na pódiu, byla by to senzace.“„Špička ale jede tak rychle, že pro jezdce se zkušenostmi, které Kimi má, není zkrátka možné, aby udržel tempo. Určitě moc dobře ví, co dělá. Rozhodně nepochybuji o tom, že po nějakém čase bude schopen zajíždět solidní výsledky. Je v dobrém týmu, má dobré auto a také dobrého navigátora,“ uzavřel Kovalainen.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?