Bruno Magalhaes již začal s přípravami na další podnik Intercontinental Rally Challenge, který se koná v Argentině v druhé polovině března.
Jezdec týmu Peugeot Portugal obsadil v rally v Brazílii páté místo. Jeho pozice byla docela jistá, a tak si již v sobotní etapě mohl dovolit experimentovat s nastavením svého Peugeotu 207 S2000. Portugalec se snažil najít optimální nastavení pro rally v Brazílii.Třínásobný portugalský šampión ke svému výkonu v Jižní Americe prohlásil: „Ze začátku rally jsem si nebyl vůbec jistý. Je to již hodně dávno, co jsem jel naposledy na šotolině. Když jsme poznali, že na čtvrté místo prostě nemáme, ale naopak páté už je téměř jisté, tak jsme se rozhodli udělat změny na autě.“„Pokusili jsme se zjistit, co jsme udělali špatně, abychom mohli být v Argentině konkurenceschopnější. OK, oba závody zde v Jižní Americe jsou velmi náročné, ale minimálně víme určité věci, které jsme před startem v Brazílii nevěděli,“ zakončil Bruno.Magalhaes, 29, je momentálně po dvou odjetých soutěžích v průběžném pořadí šampionátu IRC na šestém místě.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?