Podnikatel Mattias Therman by byl rád opět sponzorem Marcuse Grönholma, není si však jistý, zda by Marcus opět chtěl jet.
Sen o šestém vítězství na Rally Schweden se Marcusi Grönholmovi nenaplnil. Místo toho, aby bojoval o čelní příčky, získal dvojnásobný šampión kvůli problémům s elektronikou a kvůli defektu až 21. místo. Stále je však nejisté, zda bylo Švédsko posledním startem, nebo jestli se můžeme těšit na další comeback.Ostatní by Marcuse na startu opět rádi viděli. Týmový šéf Fodu, Malcolm Wilson, by svoji bývalou hvězdu v kokpitu přivítal. Sponzor, Mattias Therman, by také rád poskytl potřebnou pomoc. Finský businessman stojí za startem Grönholma ve Švédsku. I on se ve Švédsku představil, když za volantem čtvrtého Focusu Stobartu dojel na 24. místě.„Ano, rád bych Marcuse opět podporoval,“ řekl Therman pro Autosport. Nicméně o dalších možných startech se ještě ani nemluvilo. Ani sám Therman si není jistý, zda by Grönholm o další start vůbec měl zájem. „Pokud jde o budoucnost, tak je tu jeden velký otazník. Když se člověk Marcuse zeptá, odpoví mu: Možná. Počkejme.“„Nebyl jsem ovšem jediný sponzor, Marcuse podpořily i další firmy. Ale kdyby Marcus znovu chtěl jet, moc rád mu opět pomůžu, abychom sehnali potřebné peníze,“ zakončil Therman. Kdo zná Marcuse, tak ví, že ho za chvíli bude opět svrbět noha, třetí comeback není vyloučen...
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?