Podnikatel Mattias Therman by byl rád opět sponzorem Marcuse Grönholma, není si však jistý, zda by Marcus opět chtěl jet.
Sen o šestém vítězství na Rally Schweden se Marcusi Grönholmovi nenaplnil. Místo toho, aby bojoval o čelní příčky, získal dvojnásobný šampión kvůli problémům s elektronikou a kvůli defektu až 21. místo. Stále je však nejisté, zda bylo Švédsko posledním startem, nebo jestli se můžeme těšit na další comeback.Ostatní by Marcuse na startu opět rádi viděli. Týmový šéf Fodu, Malcolm Wilson, by svoji bývalou hvězdu v kokpitu přivítal. Sponzor, Mattias Therman, by také rád poskytl potřebnou pomoc. Finský businessman stojí za startem Grönholma ve Švédsku. I on se ve Švédsku představil, když za volantem čtvrtého Focusu Stobartu dojel na 24. místě.„Ano, rád bych Marcuse opět podporoval,“ řekl Therman pro Autosport. Nicméně o dalších možných startech se ještě ani nemluvilo. Ani sám Therman si není jistý, zda by Grönholm o další start vůbec měl zájem. „Pokud jde o budoucnost, tak je tu jeden velký otazník. Když se člověk Marcuse zeptá, odpoví mu: Možná. Počkejme.“„Nebyl jsem ovšem jediný sponzor, Marcuse podpořily i další firmy. Ale kdyby Marcus znovu chtěl jet, moc rád mu opět pomůžu, abychom sehnali potřebné peníze,“ zakončil Therman. Kdo zná Marcuse, tak ví, že ho za chvíli bude opět svrbět noha, třetí comeback není vyloučen...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.