Podnikatel Mattias Therman by byl rád opět sponzorem Marcuse Grönholma, není si však jistý, zda by Marcus opět chtěl jet.
Sen o šestém vítězství na Rally Schweden se Marcusi Grönholmovi nenaplnil. Místo toho, aby bojoval o čelní příčky, získal dvojnásobný šampión kvůli problémům s elektronikou a kvůli defektu až 21. místo. Stále je však nejisté, zda bylo Švédsko posledním startem, nebo jestli se můžeme těšit na další comeback.Ostatní by Marcuse na startu opět rádi viděli. Týmový šéf Fodu, Malcolm Wilson, by svoji bývalou hvězdu v kokpitu přivítal. Sponzor, Mattias Therman, by také rád poskytl potřebnou pomoc. Finský businessman stojí za startem Grönholma ve Švédsku. I on se ve Švédsku představil, když za volantem čtvrtého Focusu Stobartu dojel na 24. místě.„Ano, rád bych Marcuse opět podporoval,“ řekl Therman pro Autosport. Nicméně o dalších možných startech se ještě ani nemluvilo. Ani sám Therman si není jistý, zda by Grönholm o další start vůbec měl zájem. „Pokud jde o budoucnost, tak je tu jeden velký otazník. Když se člověk Marcuse zeptá, odpoví mu: Možná. Počkejme.“„Nebyl jsem ovšem jediný sponzor, Marcuse podpořily i další firmy. Ale kdyby Marcus znovu chtěl jet, moc rád mu opět pomůžu, abychom sehnali potřebné peníze,“ zakončil Therman. Kdo zná Marcuse, tak ví, že ho za chvíli bude opět svrbět noha, třetí comeback není vyloučen...
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.