Soutěžící posádky čeká na závěr Rally Internacional de Curitiba nová superspeciálka, která byla vytvořena před startem letošního ročníku, který startuje příští měsíc.
Nová, 3,38km dlouhá superspeciálka, byla postavena poblíž autodromu Internacional de Curitiba, kde se třeba jezdí MS cestovních vozů (WTCC). V Curitibě bude i sídlo soutěže. Soutěž, která čítá 15 měřených testů, startuje 4. března.
Posádky budou rozděleny do dvojic, když závěrečnou superspeciálku pojedou „proti sobě“ ve dvojicích. Organizátoři by chtěli na závěr soutěže přilákat až 15 tisíc diváků.
Marcos Marcola, protomotér soutěže, říká: „Tratě se budou křížit na místním mostě, což nám umožňuje postavit dvě auta proti sobě. Speciálka je blízko městu a také blízko servisní zóně, takže doufám, že lidé zavítají i sem. Každý má rád tento typ show. Myslím, že i pro soutěžní posádky to bude zajímavé.“
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?